امام جمعه رامسر با بیان اینکه نهم دی چند پیام مهم برای همه داشت یادآور شد: وقتی چوب خط صبر مردم به سر آمد، حماسه نهم دی سال 88 خلق شد و باید گفت 9 دی روز مرزبندی صحیح جریان انقلابی و غیر انقلابی بود.
کد خبر: ۸۹۶۹۴۵۱
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸


به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام و المسلمین رضایی  با گرامیداشت یاد و خاطره حماسه نهم دی ماه اظهار کرد: نهم دی برگ زرینی بود و خط بطلانی شد بر تفکراتی که فکر باطل داشتند و در این بین این مردم بودند که پای ارزش های انقلاب ایستادند.

وی با بیان اینکه در حوادث فتنه گون ۸۸، فتنه گران و عوامل خودفروخته آنان انواع جنایت ها را انجام دادند افزود: نه دی روز خروش مردم انقلابی و تجلی بصیرت مردم بود.

امام جمعه رامسر بیان کرد: با وجود اینکه رهبری بیان می کردند که اعتراضات را از راه قانونی دنبال کنید ولی برخی ها تمکین نکردند و این باعث شد که برخی منافقین و خود فروخته های داخلی علیه نظام و مردم اغتشاش کنند.

وی تصریح کرد: وقتی به مقدسات دینی مردم در روز عاشورا اهانت شد و به پرچم سید الشهدا اهانت شد، رنگ غیرت مردم به جوش آمد که در تاریخ انقلاب سابقه نداشت.
وی با بیان اینکه نهم دی چند پیام مهم برای همه داشت یادآور شد: وقتی چوب خط صبر مردم به سر آمد، حماسه نهم دی سال 88 خلق شد و باید گفت 9 دی روز مرزبندی صحیح جریان انقلابی و غیر انقلابی بود.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه ما در انقلاب اسلامی اصولگرا و اصلاح طلبی نداریم اظهار کرد: هرچند این عناوین در ذات انقلاب اسلامی وجود دارد اما این طیف بندی ها، دود را به چشم مردم می برد و نتیجه آن آسیب به مردم می شود. 
 
وی با بیان اینکه صف بندی ها باید در قالب انقلابی و غیر انقلابی جای بگیرد گفت: انقلاب برای خود تنها یک گفتمان و تراز و روایت گر دارد که آن کسی نیست جر رهبر معظم انقلاب اسلامی که من به همه جریانات عرص می کنم که مساله فتنه کاملا شفاف و روشن است.

تصریح کرد: همه باید تکلیف خود را روشن کنند زیرا شاخص های های انقلابی گری فقط نگاه به رهبری انقلاب است و باید پشت رهبری حرکت کنند.

امام جمعه رامسر بیان کرد: چرا برخی اسم فتنه را نمی آورند در حالی که دنیا این را فهمید ولی برخی نمی خواهند متوجه بشوند

وی اظهار کرد: وقتی از مجاری غیر قانونی اعتراضات دنبال می شود مردم ضرر می کنند و در این بین برخی از راه غیر قانونی مردم را تحریک کردند و به دنبال براندازی بودند

وی یادآور شد: صف بندی کاملا مشخص است و ما هر گونه تشریح مبانی انقلاب که مقابل خط رهبری باشد را محکوم می کنیم.

حجت الاسلام رضایی گفت: 30 سال مقام معظم رهبری این سکان را در اختیار دارند و دوست و دشمن به مدیریت خوب ایشان اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه آغوش انقلاب اسلامی همواره باز است خاطر نشان کرد: اگر کسی به انحراف رفته است آغوش انقلاب برای توبه و اظهار ندامت باز است ولی اگر کسی با بی بی سی هم صدا است، مردم ما ثابت کرده اند که در مقابل آنان ایستاده اند.
وی تصریح کرد: جریان فتنه یک جریان خاموش نیست و هرگز در طول تاریخ اسلام و انقلاب برای کسانی که فتنه کردند، تمام نشدنی است و فتنه آتشی در زیر خاکستر است

امام جمعه رامسر با بیان اینکه امروز بیشتر از هر دورانی به هوشیاری نیاز داریم تاکید کرد: باید ببینیم امروز چع کسانی نا رضایتی عمومی را دامن می زنند، ما نباید بگذاریم فتنه ای مانند سال ۸۸ بیاید و ۸ ماه کشور را برهم بزند بلکه یاید فتنه های دشمنان را در نطفه خفه کرد.
وی با اشاره به اینکه امروز عده ای در حال تزریق ناامیدی و وجود فساد در جامعه هستند افزود: وظیفه ما این است که روشنگری کنیم زیرا جریان اصیل انقلابی بر گرفته از اندیشه های امام و اسلام است و نباید بگداریم این آب زلال گل آلود شود.

وی با اشاره به مسئله برخورد نظام با فتنه گران تصریح کرد: بعضی ها با کد غلط و خلط مبحث حرکات مشمئز کننده فتنه ۸۸ را می خواهند تطهیر کنند.
حجت الاسلام رضایی در همین زمینه افزود: برخی میگویند چرا سران فتنه حصر هستند؟ باید در جواب گفت محصوری سران فتنه یک سال بعد از فتنه انجام شد و صرفا ارتباطی با انتخابات ندارد.

وی گفت: حصر با نظر شورای عالی امنیت ملی و به دلیل اقدام علیه امنیت ملی در موضوعی خارج از انتخابات تصویب و اجرا شد.

امام جمعه رامسر در پایان گفت: نهم دی روز برهم زدن تمام معادلات پیچیده دشمنان ما بود و این معادلات مسیر انقلاب را روشن کرد و چیز مبهمی در این بین باقی نماند.
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها