جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان:
کمالی اظهار داشت: برای مبارزه با فتنه‌گران باید بصیرت داشت، باید به خانواده شهدا و ایثارگران رسیدگی شود، نباید از فتنه ۸۸ کوتاه آمد، باید روشنگری کنیم.
کد خبر: ۸۹۶۹۶۸۸
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، حجت‌الاسلام امین‌رضا کمالی در اجتماع مردم زرند برای پاسداشت حماسه 9 دی‌ ماه از انحراف و نقش آن در تاریخ گفت و اظهار داشت: انحراف نمی‌گذارد انقلابیون به ایمان حقیقی خود برسند، در تاریخ انحراف نقش چشم‌گیری در حرکت انقلابیون داشته است.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: منحرفان در انحراف‌های خود می‌خواهند سه اصل مهم مرجعیت‌دینی، پذیرش‌قلبی و پذیرش‌عملی را از مردم بگیرند، آن‌ها باید هوشیار باشند.

 وی گفت: جناح‌های مختلف نباید به خاطر آینده دیگران، دنیای خود را خراب کنند، باید بدانند روزی در جهانی دیگر باید جواب اعمال خود را بدهند.

کمالی بیان کرد: انسان‌های منحرفی در طول تاریخ بودند که می‌خواستند ایمان مردم مسلمان را ضعیف کنند و عده‌ای بودند که با افکار روشن‌فکری غربی در ایران قدرت‌هایی به‌دست گرفتند.

وی افزود: امروزه همان انسان‌ها با تفکر غربی انسان‌های با حجاب را عقب‌مانده می‌بینند و این عده در تدابیر امام‌خمینی(ره) و مقام معظم رهبری رخنه ایجاد کردند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: کسانی که نام خود را سکولار گذاشتند و از دین جدا شدند باید بدانند که همه در آزمایش الهی هستیم و یکی از امتحانات الهی برخورد با فتنه‌گران است.

کمالی ادامه داد: فتنه دارای چند وجه است که شبیخون ‌فرهنگی، فتنه‌ سیاسی‌، دینی و اقتصادی از جمله آن‌ها هستند، در فتنه سال 88 تلاش کردند تا مردم را از ایمان خود جدا کنند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه ماهیت انقلاب ارزش‌های دینی اسلام است، گفت: فتنه‌گران بعد از فتنه ۸۸ اعتراف کردند که اشتباه بود ‌که به سمت هتک‌ حرمت به امام‌حسین(ع) و خیمه‌های عزای آن حضرت رفتیم.

کمالی با اشاره به اینکه بصیرت را باید روز به روز افزایش داد، گفت: فتنه ۸۸ لایه‌های مختلفی داشت و فقط لایه‌های ظاهری فتنه ۸۸ گفته می‌شود و به لایه‌های پنهانی و درونی آن، بسیار کم اهمیت می‌دهند.

وی افزود: باید به لایه‌های پنهانی اهمیت داد تا از آن‌ها ضربه نخوریم، زیارت عاشورا به همه‌ این لایه‌ها اشاره می‌کند و بنیان‌گذارن ظلم با ظالمان را دو دسته می‌داند.

کمالی با اشاره به فتنه ۸۸ گفت: باید بدانیم که چه کسانی فتنه ۸۸ را راه‌اندازی کردند، این فتنه با برنامه پیش می‌رفت و آنها با همدستی کشورهای غربی، مخالفان اسلام را به صحنه آورده و در پی ضربه زدن به اسلام بودند، اما راهپیمایی عظیم 9 دی‌ماه 88 این فتنه را خنثی کرد.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ما شهید دادیم تا اسلام زنده بماند، امام حسین (ع) را نباید وارد جناح‌های سیاسی کرد، مقام معظم رهبری بار‌ها سران فتنه را نصیحت کردند.

کمالی اظهار داشت: برای مبارزه با فتنه‌گران باید بصیرت داشت، باید به خانواده شهدا و ایثارگران رسیدگی شود، نباید از فتنه ۸۸ کوتاه آمد، باید روشنگری کنیم.

وی برنامه‌ریزی برای فتنه را از مدت‌ها قبل از سال 88 توسط سران فتنه ارزیابی و خاطرنشان کرد: فتنه ۸۸ اختلاف بین دو جناح و دو نماینده رئیس‌جمهوری نبود، فتنه از سال ۸۴ کلید خورده بود، قرار بر این بود که فتنه ۸۸ در سال ۸۴ رخ بدهد.

کمالی گفت: فتنه‌گران در سال ۸۴ موفق به ایجاد فتنه نشدند اما فتنه انحراف ۸۸ را رقم زدند و ملت در مقابل آن‌ها ایستاد و بار دیگر ثابت کرد که پشتیبان ولایت‌فقیه و امام حسین(ع) است.

ارسال نظرات