خبرهای داغ:
حجت الاسلام احمدزاده در جمع راهپیمایی مردم اشخانه در محکومیت اقدامات اخیر اغتشاشگرا گفت: سیاست های خصمانه آمریکا و صهیونیست در منطقه توسط جبهه مقاومت و نیروهای ایرانی با شکست روبرو شد.
کد خبر: ۸۹۷۲۱۶۰
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

 

 

به گزارش خبر گزاری بسیج؛ امام جمعه شهر آشخانه حجت الاسلام احمدزاده در جمع راهپیمایی مردم انقلابی در محکومیت اقدامات اخیر اغتشاشگران، با بیان این که سیاست های خصمانه آمریکا و صهیونیست در منطقه توسط جبهه مقاومت و نیروهای ایرانی با شکست روبرو شد، گفت: فلذا آن ها به دنبال جبران این شکست با هر فتنه و نیرنگی هستند ولیکن مسئولان و مردم باید هوشیار و بصیر باشند.

وی تصریح کرد: ما اجازه تضعیف ولایت فقیه و قوای سه گانه را به کسی نخواهیم داد و شعار های هنجارشکنانه علیه نظام و دولت را محکوم می کنیم.

حجت الاسلام احمدزاده انقلاب اسلامی ایران را همچون ستونی بتنی دانست که عده ای فتنه گر و غیر هویت ایرانی می خواهند به آن چنگ اندازند و اضافه کرد: انقلاب اسلامی ثمره خون فشانی های ملت و شهدای گرانقدر است و مردم هزینه ی سنگینی پرداخت کرده اند و اجازه به اغتشاشگران بی هویت نمی دهند.

وی افزود: در شلوغی های اخیر عده ای به پرچم مقدس ایران بی حرمتی نمودند، پرچم ایران نماد وحدت، استقلال، تقدس و فرهنگ تمدن اسلامی ایرانی است و بی حرمتان به پرچم ایران، نه ایرانی اند، نه ایرانی تبارند و نه شناسنامه ایرانی دارند.

امام جمعه آشخانه با بیان این که در ابتدای تجمعات مردمی، بیان مشکلات و مطالبات مردم ایران به حق بود، عنوان کرد: دولت نمایندگان مردم هستند و رئیس جمهور باید مدافع حقوق و مطالبات مردم باشد و در رفع آن ها تلاش کند.

وی تصریح کرد: مشکلات اقتصادی، بیکاری، کاهش ازدواج، تورم و وضع معیشتی بد، مردم را از پای درآورده و حق ملت است که دولت به آن ها توجه کند.

وی اشاره کرد: ولیکن این مطالبات باید از مسیر قانونی و حق ابراز شود و اغتشاشات، تجاوز به حق مردم است.

حجت الاسلام احمدزاده با بیان این که بودجه سال 97 دارای ضعف هایی است، خاطر نشان کرد: دولت در بودجه 97 باید به مباحث عمرانی و آبادانی و خدماتی مردم بیشتر توجه کند در حالی که از مباحث کمرنگ بودجه در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها