خبرهای داغ:
حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان جاجرم در خطبه های عبادی سیاسی این هفته با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور گفت: مردم جمهوری اسلامی ثابت کردند همیشه یاور و پشتیبان انقلاب اسلامی بودند.
کد خبر: ۸۹۷۲۱۶۱
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸

 

به گزارش خبر گزاری بسیج؛ حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان جاجرم در خطبه های عبادی سیاسی این هفته با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور گفت: مردم جمهوری اسلامی ثابت کردند همیشه یاور و پشتیبان انقلاب اسلامی بودند.

وی افزود: از مردم عزیز که صفشان را از ضد انقلاب جدا کردند و نیرو های انتظامی و امنیتی که تلاش کردند برای تامین امنیت تقدیر و تشکر می کنیم انشالله خداوند اجرشان دهد.

موسوی با بیان اینکه دشمنان نمی توانند ببینند ایران مقتدر که روزی نوکر آنها بود امروز قد علم کند پیشرفت کند و مقابل استعمار بایستد تصریح کرد: قرآن کریم می فرماید دشمنان شما به دنبال این هستند که شما و دین شما را نابود کنند و به کمتر از این راضی نخواهند شد.

وی با اشاره به اینکه عزت و اقتدار جمهوری اسلامی باعث شده است دشمنان حسودی کنند گفت: امروز انقلاب اسلامی به دنیا صادر شده و شاهد رشد ان در کشورهای اروپایی حتی در دل آمریکا هستیم. این ثمره تلاش های جهاد گونه جوانان انقلاب اسلامی است که در جنگ تحمیلی و در دفاع از حرم خونشان را نثار کردند.

خطیب نماز عبادی سیاسی جمعه جاجرم با اشاره به حوادث تروریستی در آستان سال نو میلادی در کشورهای اروپایی از جمله فرانسه گفت: آرامش و امنیتی که در جمهوری اسلامی وجود دارد هیچ کجای جهان وجود ندارد و پول و ثروت آرامش امنیت نمی اورد.

وی گفت: امروز به آمریکا اعلام می کنیم اگر فکری به سرش بزند و بخواهند غلطی کنند جمهوری اسلامی، ایران را گورستان آنها خواهد کرد اغتشاشگران و ضد انقلابها عددی نیستند که جمهوری اسلامی از وجود آنها اظهار عجز کند.

حجت الاسلام موسوی ابراز داشت: در انتخابات اخیر جمهوری اسلامی ۴۰ میلیون نفر از نظام و ولایت دفاع کردند آیا دشمنان کور هستند و این اتحاد مردم و حمایت آنها از نظام اسلامی را نمی بینند.

وی با اشاره به اهداف دشمنان در این اغتشاشات تصریح کرد: آنها به دنبال این بودند که در سه مرحله اهدافشان را پیاده کنند مرحله اول دامن زدن به اغتشاشات بود مرحله دوم کشته سازی از این اغتشاشات که در بعضی از شهر ها ایجاد شد و مرحله سوم ورود داعشی ها و بیگانگان به کشور بودکه با بصیرت مردم این توطئه ها خنثی شد.

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر جاجرم گفت: ملت ایران اجازه نخواهد داد که اغتشاش گران پرچم جمهوری اسلامی را آتش بزند.

وی رمز پیروزی و پیشرفت جمهوری اسلامی را اتحاد مردم و مسئولین دانست و افزود: قدرت نظام و کشور دست دولت و مجلس است که باید با برنامه ریزی مشکلات کشور را حل کنند و تلاش کنند تا آسیب هایی که وجود دارند برطرف کنند تا زمینه سو استفاده را به دشمنان و ضد انقلاب ها ندهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها