در عصر حاضر هنگامی که شعله‌های جهل وجود کوردلان را محصور کرد و قساوت قلب آنان با جسارت به کلام ناب خداوند نمایان شد باز هم به هندسه الفاظ کلام الله خدشه وارد نشد و باز نقش هدایت‌گری‌ش و نشانه عجیب اعجازش به اثبات رسید.
کد خبر: ۸۹۷۲۷۸۲
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، طی هفته گذشته اغتشاش‌گران و مخلان امنیت و آرامش و به نوعی دشمنان دین مبین اسلام دست به کار شدند تا از هر راهی به کشور و اعتقادات مردم آسیب بزنند و در این زمینه نه تنها به تخریب اموال عمومی دست زدند و آسیب زیادی به بیت‌المال وارد کردند بلکه با به آتش کشیدن مساجد و امکان مقدسه که ریشه در اعتقادات دینی دارد سعی کردند کینه‌توزی خود به دین را بیشتر از پیش نمایان کنند و با به آتش کشیدن سه امامزاده در استان مازندران و به دنبال آن آتش کشیدن قرآن کریم، به زعم خود سعی داشتند که به دین اسلام و قرآن آسیب وارد کنند.

اما غافل از آنکه قرآن مجید همیشه ناطق بوده و کتابی نیست که محدود به زمان و مکان باشد یا دستی بتواند آن را از صحنه روزگار محو کند.

در عظمت قرآن همین بس که این کلام جلی همواره هدایت‌گر و ضامن سعادت بشر بوده و در همه اعصار انسان را رهبری کرده و می‌کند.

و در عصر حاضر هنگامی که شعله‌های جهل وجود کوردلان را محصور کرد و قساوت قلب آنان با جسارت به کلام ناب خداوند نمایان شد باز هم به هندسه الفاظ کلام الله خدشه وارد نشد و باز نقش هدایت‌گری‌ش و  نشانه عجیب اعجازش به اثبات رسید.

ساده بگوییم در همین روزهای اخیر نقشه شوم دلوادپسان مزدور در قالب  اهانت به ساحت مقدس امامزادگان و جسارت به کلام الله مجید نمایان شد و در حرکتی قبیح سیه‌دلان  قرآن مجید را به آتش کشیدند، اما چشمه‌های انوار الهی حتی در اوج خاکستر شدن هم پیام الهی را رسا و در میان هاله‌ای از خاکستر منقش کرد...


در لابه‌لای قرآن‌های سوخته در امامزاده سید محمد(ع) روستای کتی‌لته سوادکوه شمالی به صفحه‌ای بر خوردیم که وصف حال کسانی است که قصد داشتند تا به این کتاب مبین آسیب رسانند اما باز هم قرآن جواب آنها را به وضح داده است «الَّذِینَ آتَیْنَاهُمُ الْکِتَابَ یَعْرِفُونَهُ کَمَا یَعْرِفُونَ أَبْنَاءَهُمُ ۘ الَّذِینَ خَسِرُوا أَنْفُسَهُمْ فَهُمْ لَا یُؤْمِنُونَ»

ترجمه: کسانی که به آنها کتاب ( آسمانی ) دادیم همان گونه که پسران‌شان را می‌شناسند او را( پیامبر را طبق آنچه در کتاب‌شان معرفی شده ) می‌شناسند، ولی کسانی که خودشان را باخته و به زیان داده‌‌اند ایمان نخواهند آورد.

در آیات بعدی نیز ترجمان حال تخریب‌گران است آنجا که در کتاب مقدس قرآن آمده است و در تصویر هم گویا است که «وَ مَنْ أَظْلَمُ مِمَّنِ افْتَری‏ عَلَی اللَّهِ کَذِباً أَوْ کَذَّبَ بِآیاتِهِ إِنَّهُ لا یُفْلِحُ الظَّالِمُونَ»

ترجمه: و کیست ستمکارتر از آن که بر خدا دروغ بسته یا آیات او را تکذیب نموده؟! بی‌تردید ستمکاران رستگار نخواهند شد.

آنانی که توان هدایت شدن را ندارند همواره با این کلام ناب دشمنی می‌کنند و قرآن به‌عنوان پایگاه ایدوئولوژیک مسلمانان همواره در تیررس حملات دشمنان است.

و این‌گونه کلام اعجازبرانگیز الهی از صفحات سوخته قرآن کریم پاسخی گویا به آشوبگران و اعمال شنیع آنان داد تا بدانند قرآن کلام نور است و کور شود هرآنکه نتواند ببیند.

اما قرآن‌سوزی نشانه درماندگی دشمنان از زبان منطق اسلام و شکست آنان برابر تاثیر شگرف این کتاب مقدس است که سوختن آیات هدایت و آتش‌زدن قرآن خود معجزه‌ای بزرگ است که باز هم دشمن ناتوان را بسوی هدایت دعوت می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها