نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی بیان داشت: بینش سیاسی مردم و وابستگی آنان به انقلاب و هبستگی با نیروی انتظامی موجب شد این آشوب هزینه‌ای برای نظام نداشته باشد.
کد خبر: ۸۹۷۳۰۳۶
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی امروز در جلسه بصیرت افزایی فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی استان در محل فرماندهی نیروی انتظامی در مشهد با اشاره به فتنه اخیر در کشور افزود: در این فتنه تقابلی را که نیروی انتظامی به عنوان محور حرکت انجام داد بسیار مدبرانه بود همانگونه که همواره محور اقتدار نظام در همه شاخص‌ها بوده است.

وی گفت: پهنه فتنه اخیر کوچکتر از فتنه سال ۸۸ بود چراکه در فتنه ۸۸ بعضی از نخبگان و خواص دچار تردید شدند، بعضی‌ها سکوت و بعضی‌ها سقوط و ریزش کردند که همه این اتفاق‌ها توطئه دشمن و مستکبران بود.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: نوع دفاع و تقابل نیز در این فتنه بسیار مهم بود، زیرا بصیرت مردم و رهنمود‌های مقام معظم رهبری موجب شد مردم این فتنه را سریع دریابند و دست دشمن را به وضوح ببینند.

آیت الله علم الهدی افزود: بینش سیاسی مردم و وابستگی آنان به انقلاب و هبستگی با نیروی انتظامی موجب شد این آشوب هزینه‌ای برای نظام نداشته باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها