مسئول نمایندگی، ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم مشهدگفت: تمام فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌ها امروزه نقش افسران جنگ نرم در خط مقدم جبهه‌ها و خاکریز‌های فکری مرم و جوانان را دارند.
کد خبر: ۸۹۷۳۵۳۴
|
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام محمدحسن گلقندشتی در دیدار صمیمی خود با بسیجیان حوزه‌های مقاومت بسیج 2، 6 و 8 سپاه ناحیه میثم مشهد ضمن عرض تقدیر و تشکراز تلاش بی‌وقفه آنان بویژه فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌ها اظهار داشت: حماسه‌ای که در سال ۸۸ آفریده شد باعث شد که دشمن و فتنه انگیزان داخلی وخارجی از عاقبت کار خود باخبر شوند و مشت محکمی که در سال ۸۸ خوردند را امروز هم دوباره احساس کنند.

وی افزود:۹ دی روزبصیرت وبیعت دوباره مردم با رهبری بود، ولی عدّه‌ای خواستند با اهداف برنامه ریزی شده در شب همان روز نشان دهند که مخالف نظام اسلامی هستند و چهرۀ بدی را از ایران درد نیا منعکس کنند، ولی مردم و بسیج بصیرِما، با آگاهی کامل نگذاشتند این منافقان درونی، شیطنتشان را در پشت مردم مخفی کنند و راهشان را از این فتنه‌گران جداکردند.

حجت الاسلام گلقندشتی بیان داشت: این بصیرت افزایی و نشست‌های سیاسی و صالحین با مردم، امروزه بدست شما بسیجیان رقم می‌خورد، اگر ذرّه‌ی در این أمر خطیر کوتاهی شود و بی‌توجّهی صورت گیرد، ایجاد چنین فتنه‌هایی دور از انتظار نخواهدبود و باید بدانیم که هیچ گاه نباید از این دشمنی‌ها وفتنه انگیزی‌ها غافل شد.

وی در پایان اشاره داشت: تمام فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌ها امروزه نقش افسران جنگ نرم در خط مقدم جبهه‌ها و خاکریز‌های فکری مرم و جوانان را دارند، لذاخسته نباشید و قدردانی از زحمات بی دریغ شما حماسه‌سازان و بزرگواران را دارم و انشاءالله خداوند متعال هر روز برتوفیقات شما عمّاران، ولی فقیه امام خامنه‌ای بیافزاید.
ارسال نظرات