دبیر جشنواره همکلاسی آسمانی در گفتگو با بسیج مازندران:
کانون همکلاسی آسمانی به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان در کیفیت بخشی برنامه یادواره های شهدا، دومین جشنواره همکلاسی آسمانی با عنوان "من صدای توام"در استان و کشور برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۷۴۳۰۴
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، میثم عادل مشهدسری در گفتگو با بسیج ضمن بیان خبر یاد شده گفت: دومین جشنواره ویژه دانش آموزان کشور با محوریت وصیت نامه و زندگی نامه شهدای دانش آموز شامل پنج بخش ؛ نماهنگ(کلیپ تصویری با فرمت ویدئویی)، کلیپ صوتی(فرمت mp3)، لب آهنگ(دابسمش-فرمت ویدئویی)، طراحی(فتوشاپ-فرمتtiff) و پرده نگار(پاورپوینت ppt) برگزار می گردد.

دبیر دومین جشنواره همکلاسی آسمانی" من صدای توام" افزود: شرکت کنندگان می بایست برای ثبت نام و دریافت محتوا  و اطلاعات شهید  سوژه ای ، مشخصات خود شامل نام، شهرت، نام مدرسه و شهر را به شبکه اجتماعی تلگرام به شماره 09115860021 و یا  @Hamkelasi21 ارسال نموده تا شهید مورد نظر برای هر شرکت کننده تعیین و اطلاعاتش برای مسابقه ارسال گردد.

وی با اشاره به دقت شرکت کنندگان در صحت و کامل بودن متن وصیت نامه، زندگی نامه و اطلاعات شهید افزود:  گرچه کمک  و استفاده از دیگران برای این مسابقه امکان پذیر است اما شرکت در جشنواره بصورت انفرادی انجام پذیرد و در موارد خواسته شده اعم از تایپ متن، رعایت آداب نگارشی و ویرایشی، رعایت  ادا  وزن و آهنگ جملات  در طراحی بصورت لایه باز و حداقل رزولیشن px100 و در نماهنگ و لب آهنگ فرمت ویدئوئی مربوط به شهدا الزامیست.

مشهدسری لحاظ نوآوری و جذابیت متناسب با دانش آموزی را مهم دانست و مهلت ارسال آثار را حداکثر تا 15 اسفندماه 96 خواند  و اظهار داشت: هفته پایانی اسفند نتایج اعلام و جوایز نفرات برتر جشنواره فروردین ماه اهدا می گردد.

وی گفت: آثار تولید شده در صفحه شهید سایت  www.hamklasi21.ir  بارگزاری می شود.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها