فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:
طی جلسه‌ای از قسمت‌هایی که بیشترین امتیاز را در گزارش اشراف کسب نموده بودند؛ قدردانی به عمل آمد.
کد خبر: ۸۹۷۵۹۸۰
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ زارع کمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزداین جلسه گفت:امام راحل (ره) به برکت انقلاب اسلامی، کشور را به سمت اهداف متعالی اسلام حرکت دادند اگرچه رسیدن به این اهداف، زمان بر و نیازمند تلاش است، اما آن‌ها قابل تحقق هستند و تنها شرط تحققشان حرکت در مسیر انقلاب و انقلابی گری است.
وی در ادامه افزود:انقلاب و انقلابی گری متعلق به همه دورانهاست این که بعضا گفته میشود دوران انقلابی گری به پایان رسیده است حرفی کاملا اشتباه و نسنجیده است و یا عد‌های دیگری به قشرحزب اللهی تندرومی گوینداین کاملا غلط و نادرست است و این سوغات دشمنان است.
وی همچنین اذعان کرد:همه کسانی که براساس شاخص‌های انقلابی گری عمل کنند، انقلابی هستند حتی جوانانی که امام (ره) را هم ندیده باشند.
وی همچنین اذعان کرد: مبانی و ارزش‌های انقلاب اسلامی چیست: اعتقاد به اسلام ناب در مقابل اسلام امریکایی»، اصلی‌ترین نکته این شاخص است. اسلام امریکایی دو شاخه دارد به نام «اسلام متحجر که الان هم شاهد آن هستیم که عده‌ای به اسم زنده کردن شعائر چهرةتشیع راخراب کرده اندو ازطرف دولت انگلیس حمایت میشوند» و «اسلام سکولار» که استکبار از هر دو شاخه حمایت می‌کند.
ارسال نظرات