اتخاذ مصوبات در مجلس برای پیگیری مطالبات مردمی باشد

شاعری: در مجلس شورای اسلامی وظیفه داریم با تصویب قوانین موثر و کارامد با نظارت بر اجرای قوانین و پیگیری مطالبات مردم به گونه‌ای عمل کنیم تا شرمنده مردم نباشیم.
کد خبر: ۸۹۷۶۸۶۲
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علی‌محمد شاعری در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه با بیان اینکه جامعه خبرنگاران را فرصت برای رشد و تعالی و آگاهی بخشی در جامعه می‌دانیم، گفت: خبرنگاران رابطه سازنده با مردم و مسؤولان دارند.


وی ادامه داد: در مجلس شورای اسلامی وظیفه داریم با تصویب قوانین موثر و کارامد با نظارت بر اجرای قوانین و پیگیری مطالبات مردم به گونه‌ای عمل کنیم تا شرمنده مردم نباشیم.


شاعری با بیان اینکه چالش‌های اصلی کشور و استان احصا شود و راهبرد برای حل آن تبیین شود، افزود: علل حل نشدن برخی مسائل در کشور باید مورد واکاوی قرار گیرد.


نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم نقش اصلی را در توسعه دارند و این نقش باید به صورت قانونی تعریف شود و به ملت‌ها واگذار شود.


این مسوول اظهار کرد: کشور اصل ۴۴ قانون اساسی را به خوبی اداره نکرده است و بخش خصوصی و تعاونی ها به خوبی ورود پیدا نکردند.


شاعری با بیان اینکه ثابت شد نمی‌توان کشور را دولتی اداره و اصل مهم در کشور ما رعایت نشد و دولت در اداره صنعت، خدمات، کشاورزی و امور مردم نتوانست بخش خصوصی و مردم را وارد کشور کند و درجا زده است.


وی ادامه داد: سیستم دولتی با رانت‌هایی که در اختیار دارد پاسخگوی مطالبات نیست و شاهد بهره‌وری پایین، بیکاری، بروز آسیب اجتماعی، پایین بودن کیفیت کالای داخلی، عدم صادرات، افزایش واردات و عدم وجود تعادل بین عرضه و تقاضا هستیم و همگی نتیجه سوء مریریت در کشور است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار