طرح مقابله با ناهنجاری های اجتماعی در سوادکوه

مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی طرح برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله مواد مخدر در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۷۷۸۸۵
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی طرح برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله مواد مخدر در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در اجرای این ماموریت ضمن پاکساری مناطق آلوده به مواد مخدر موفق به شناسایی و دستگیری ۳ سوداگر مرگ در این شهرستان شدند.

وی کشف ۵ کیلوگرم تریاک در بازرسی از متهمان را از موفقیت‌های ماموران انتظامی در این طرح برشمرد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی سوادکوه افزود: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهاد‌های مسئول با نیروی انتظامی است.

سرهنگ خادمی به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده و یا اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و فروشندگان موادمخدر و یا هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را اطلاع دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار