جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه میثم مشهد:

داشتن روحیه شجاعت و ولایت‌مداری توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه میثم مشهد گفت: آن چیزی که می‌تواند توطئه دشمن را خنثی کند داشتن روحیه شجاعت و ولایت‌مداری است.
کد خبر: ۸۹۷۷۹۹۳
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرگرد پاسدار حسین فضائلی در برنامه بصیرتی سیاسی در مسجد امام رضا(ع) واقع در روستای شترک درجمع بسیجیان وعموم مردم در رابطه با موضوع اهمیت توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوادث و اتفاقات کشور، بیان داشت: مشهدمقدس همان طور که قبل از پیروزی انقلاب در صف مبارزه با رژیم پهلوی پیشگام بوده است، پس از پیروزی انقلاب اسلامی هم نیز در تثبیت انقلاب نقش آفرین بوده و در دفاع مقدس نیز شهدای زیادی در راه حفظ اسلام و نظام اسلامی تقدیم کرده است.

وی  با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه و بسیجیان مشهد در اغتشاشات اخیر فتنه‌گران امتحان خوبی پس دادند، به روح ولایت پذیری خراسانی ها اشاره کرد و افزود: درست است مردم دچار مشکلات اقتصادی، معیشتی، ازدواج، بیکاری و اعتیاد هستند اما وقتی احساس کردند اعتراض به این مسائل از محدوده اعتراضات صنفی فراتر رفته و رنگ و بوی سیاسی پیدا کرده و همچنین ترامپ از معترضان اعلام حمایت کرد، خودشان مقابل این حرکت ایستادند و به سرعت صف خودشان را از حزب شیطان ، آمریکای جنایتکار و آل سعود خبیث جدا کردند.

فضائلی با توجه به بیانات هدایت‌گرایانه رهبری اظهارکرد: دشمن منتظر یک فرصت است، منتظر یک رخنه است که از این رخنه وارد بشود. شما همین قضایای این چند روز گذشته را مشاهده کنید. همه‌ی کسانی که با جمهوری اسلامی مخالفند آنهایی که پول دارند، آنهایی که سیاست دارند، آنهایی که سلاح دارند، آنهایی که دستگاه امنیتی دارند، همه دست به دست روی هم می‌گذارند برای اینکه بلکه بتوانند برای نظام اسلامی و جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی مشکل ایجاد کنند. یعنی دشمنی کردن دشمنان به جای خود باقیست و ذره ای از دشمنی آن‌ها نسبت به مردم و انقلاب کم نشده است.
 
وی ادامه داد: آن چیزی که می‌تواند جلوی اعمال دشمن را بگیرد، روح شجاعت و فداکاری و ایمان و ولایتکداری است که نمونه‌ی کاملش این شهدای عزیزمان بودند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت میثم به تقدیم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم مشهدی‌های غیور اشاره کرد و گفت: پایه‌های مشهد بر محبت ائمه(ع) و ولایتمداری استوار است، وجود بقعه امامزاده‌های بزرگوار در سراسر استان بیانگر این مطلب است که مردم احترام خاصی برای اهل بیت(ع) قائل بودند و در کنار امامزاده ها مدارس علمیه احداث شده و علمای بزرگی پرورش یافته‌اند و این شهر را تبدیل به پایتخت معنوی جهان اسلام تبدیل نمودند، این حرکت عظیم را مردم غیور مشهدی به ثبت رساندند.

وی در پایان افزود: مشهد متعلق به معتقدان انقلاب اسلامی است. راهپیمایی‌ها و حمایت از ولایت و انقلاب و همچنین مناسبت‌های مذهبی معرّف هویت مذهبی مردم مشهد است. عزیزان من این را بدانید نباید گذاشت عده‌ای با اغراض شخصی و پست سرنوشت کشور را به بیراهه ختم کنند، امروز حفاظت و حراست از این مرزوبوم و حرم قدسیه امام هشتم(ع) به دست من وشما مردم ولایت مدار است، امروز نگاه دنیا به عملکرد شما مردم غیور مشهدی است، اگرحضور شما در عرصه سیاسی و دین‌مداری و ولایت‌مداری کم رنگ بشود یقیناً علاوه برمشهد،کشور آسیب بزرگی را دچار خواهدشد.



ارسال نظرات