بهروز عیسی زاده فرمانده سپاه آمل با بیان اینکه ۲۳۱ دانش آموز پسر مقطع دبیرستان آمل به مناطق عملیاتی خوزستان اعزام شدند، گفت: این تعداد دانش آموز از طریق ۷ دستگاه اتوبوس به همراه ۵۵ نفر از عوامل اجرایی که متشکل از راوی، روحانی، نیروی‌های آموزش و پرورش و عوامل همراه به مناطق جنگی اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۷۹۵۴۳
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، بهروز عیسی زاده فرمانده سپاه آمل با بیان اینکه ۲۳۱ دانش آموز پسر مقطع دبیرستان آمل به مناطق عملیاتی خوزستان اعزام شدند، گفت: این تعداد دانش آموز از طریق ۷ دستگاه اتوبوس به همراه ۵۵ نفر از عوامل اجرایی که متشکل از راوی، روحانی، نیروی‌های آموزش و پرورش و عوامل همراه به مناطق جنگی اعزام شدند.

وی به مناطق مورد بازدید این دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: این دانش‌آموزان از آمل به حرم امام خمینی (ره) و سپس از حرم حضرت معصومه (س)، اردوگاه شهید باکری خرمشهر، شلمچه، اروند کنار، محمودوند و طلاییه بازدید می‌کنند.

فرمانده سپاه آمل شرکت در رزمایش فرهنگی یادمان هویزه را از دیگر اقدامات این کاروان اعلام کرد و گفت: این اعزام ۵ روزه است و از ابتدای سال تا به حال ۲ مرتبه پسران دانش آموز آملی و ۱ مرتبه دختران دانش آموز آملی به راهیان نور اعزام شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها