جهانبخش عشوری در گفتگو با بسیج با بیان اینکه فعالیت گروههای راهداری در محور های اصلی مازندران عامل تاخیر مسدود بودن محور های فرعی شده از بازگشایی محور ساری- تاکام به دودانگه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۰۹۶۶
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، بخشدار دودانگه ساری در گفتگو با بسیج ضمن بیان مطلب یاد شده افزود: بارش برف که از دو روز گذشته آغاز شد هم اینک بصورت پراکنده در برخی نقاط دودانگه ادامه دارد.

 وی گفت: ارتفاع برف در روستاهای بنافت دودانگه همچون سنگده نسبت به دیگر روستاهای بخش، به بیش از 65 سانتی متر رسیده و در روستاهای فریم هم از شدت سرمای بیشتری برخوردار می باشد.

 عشوری ادامه داد: بارش نزولات آسمانی گرچه موجب خوشحالی روستائیان بخش گردید اما مشکلاتی را هم با قطع چند ساعته برق در برخی روستا ها به همراه داشت.

 بخشدار دودانگه ساری همچنین به مسدود شدن راههای روستایی، بین روستایی و بین شهری دودانگه با ساری و دودانگه با سوادکوه(پلسفید)خبر داد.

این مسئول بیان کرد: با توجه به اینکه اغلب دستگاههای راهداری برای باز گشایی محور های اصلی مازندران بکار گرفته شده اند  با این حال اکیپی از نیرو های راهداری بهمراه ماشین برف روب و نمک پاش در محور تاکام- محمد آباد فریم - سنگده فعال شد و این مسیر برای عبور آزاد شد.

 عشوری یادآور شد: از آنجائیکه بخش عمده ای از محور پلسفید به سنگده  در حوزه راه سوادکوه قرار دارد ، اما برای رفاه حال روستائیان بنافت از جمله سنگده تلاش می کنیم تا با استفاده از راهداران حوزه ساری دودانگه بخشی از محور سنگده به پلسفید را تا روستای فلورد باز گشایی نمائیم و با برقراری ارتباط با سوادگوه مابقی راه از طریق حوزه پلسفید باز شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها