خبرهای داغ:
امام جمعه باغملک گفت: گاهی اوقات انسان با مواضع افرادی مواجه می‌شود که هر چند دوران انقلاب را دیدند اما بازهم ترسو هستند و امیدواریم این دهه فجر دهه تکان دادن جمهوری اسلامی از مسوولان ناکارآمد باشد.
کد خبر: ۸۹۸۲۸۲۰
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸
حجت السلام سید علی هاشمی نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: آنچه باعث شد که دل پیغمبر رنجور شود و مظلومیت شیعه در تمام تاریخ به اثبات برسد بی تقوایی جامعه اسلامی بود اگر من و شما تقوا را رعایت نکنیم و براساس تقوا رعایت حقوق دیگران را نادیده بگیریم، بدانیم هیچ فرقی با کسانی که به اهل بیت (ع) ظلم کردند وجود ندارد.
 
وی افزود: نماز جمعه برپا کردن و همه اعمال ما باید یک خروجی داشته باشد و چیزی جز رعایت تقوا درزندگی‌هایمان نیست و اگر توانستیم زندگی‌هایمان را براساس خط‌کش و معیار تقوا تنظیم کنیم آن‌وقت این امید را داشته باشیم که منتظر واقعی هستیم.
 
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که در مقدمه درس خارج این هفته داشت،گفت: انتقال داعش به افغانستان برای این است که یک حاشیه امنی برای تامین منافع صهیونیسم و رژیم جعلی اسرائیل ایجاد شود و آمریکا بعد از شکست فضاحت بار داعش در خاک سوریه وعراق و نرسیدن به هدف خود که قطع شدن خط مقاومت و پیوست فرهنگی در عراق،سوریه و ایران بود آرام ننشست.
 
وی ادامه داد:آمریکا بار دیگر نگاهی به منطقه انداخت و دید که می‌تواند با انتقال داعش به افغانستان و ایجاد یک حاشیه امن برای آن‌ها حداقل یک ضربه‌ای به جامعه اسلامی بزند و سازماندهی نیروهای داعش بر این مبنی که ذهن مسلمانان را از رژیم جعلی اسرائیل و فجایعی که درفلسطین اتفاق می‌افتد دور کند و نگذارد ذهن‌ها و فکرهای مسلمانان باهم متحد شود.
 
هاشمی نژاد درخصوص دهه مبارک فجر بیان کرد: دراین دهه حوادث بسیار مهمی رخ داده است که اگر در این عصر زندگی نمی‌کردیم و این حوادث را از نزدیک نمی‌دیدیم این حوادث را شبیه معجزه می‌دانستیم پس نسل چهارم انقلاب باید این حوادث را از زبان آن‌هایی که در انقلاب حضور داشتند، بشنوند و بدانند که چه اتفاقاتی در این کشور رخ داده است.
 
هاشمی نژاد گفت: گاهی اوقات انسان با مواضع افرادی مواجه می‌شود که هر چند دوران انقلاب را دیدند اما بازهم ترسو هستند و با وجود آن همه حمایتی که از مسوولان انجام می‌شود آن‌وقت یک مسوولی با این همه موج حمایتی در مقابل یک موضعی در سازمان ملل تا این اندازه خائنانه عمل می‌کند امیدواریم این دهه فجر دهه تکان دادن جمهوری اسلامی از مسوولان بی لیاقت و ترسو باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها