افتتاح و کلنگ زنی ۶۶ طرح عمرانی دهه فجر درآمل

۶۶ طرح عمرانی دهه فجر در آمل با اعتباری ۳۳۰ میلیارد و ۷۴۷ میلیون ریال در دهه فجر امسال افتتاح و کلنگ زنی می‌ شود.
کد خبر: ۸۹۸۲۹۴۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید جعفر رسولی فرماندار ویژه آمل در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: عملکرد نظام نباید در لابلای تسویه حساب‌ های سیاسی کمرنگ جلوه پیدا کند و همه ما موظف هستیم که به هر طریقی خدمات را به مردم انتقال دهیم تا شور و نشاط در دل مردم بارور شود و بار دیگر نقشه دشمن نقش برآب شود.

 وی افزود: در دهه فجر امسال  ۶۶ پروژه عمرانی دهه فجر در آمل با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد و ۷۴۷ میلیون ریال افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

رسولی گفت: این پروژه‌ها در سطح شهر و ۱۴۲ روستای شهرستان اجرایی شد که در مجموع ۳۳۰۸۳ خانوار از آن بهره‌مند شدند.

 وی افزود: در دهه فجر ۱۸ پروژه در واحد‌های تولیدی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۷۸۱ میلیارد و ۷۸۳ میلیون ریال توسط بخش خصوص هزینه شد که بالغ بر ۲۱۶ میلیارد ریال درقابل تسهیلات وام پرداخت شد و برای ۱۵۷ نفر اشتغالزایی صورت گرفت.

فرماندار ویژه آمل به شاخص‌ترین پروژه‌ها در ۵ ساله دولت تدبیر و امید از قبیل: آبرسانی روستایی ۱۳۵ روستا، تقویت و برق رسانی به ۱۵۹ روستا و محلات، گازرسانی برای ۸۱ روستا و شهر رینه، زیرسازی و آسفالت ۱۴۱ روستا، اجرای طرح هادی در ۲۹ روستا، احداث خانه‌های بهداشت در ۳۸ روستا، احداث ساختمان دهیاری در ۲۷ روستا، چهاربانده کردن محور هراز تاکنون ۳۰۰ میلیارد تومان، احداث وتجهیز بیمارستان با هزینه‌ای بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان و دیگر فعالیت‌ها اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها