امام جمعه کوهبنان گفت: حضور صمیمی، پرصلابت و مداوم مردم بود که در کنار رهبری و هدایت امام خمینی (ره) این انقلاب رابه پیش برد.
کد خبر: ۸۹۸۳۴۴۳
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، حجت‌الاسلام عباس جعفری ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان این شهر با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک نعمت بزرگ الهی است که پس از فراز و نشیب‌های فراوان به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

وی تاکید کرد: این نهضت را بنیانگذار کبیر انقلاب به تنهایی آغاز کرد، چون اسلام را در خطر دید، اما بعدا مردم به ایشان پیوستند و تا زمان پیروزی انقلاب لحظه‌ای از مبارزه دست بر نداشتند.

امام جمعه کوهبنان خاطرنشان کرد: حضور مردم صمیمی، پرصلابت و مداوم بود که در کنار حق‌جویان این انقلاب حرکت پیش رو توسط امام خمینی (ره) هدایت شد.

وی گفت: انقلاب‌های فراوانی در طول تاریخ به وجود آمد که پس از مدتی با شکست مواجه شد، چون از وجود رهبری الهی و حمایت مردمی بی‌بهره بودند.

جعفری بیان داشت: امام راحل (ره) همواره در کنار مردم بود، لذا هیچ قدرتی نتوانست ایشان را از صحنه خارج کند و مردم همیشه در کنار حضرت امام بودند و امروز هم در کنار ولایت و رهبری هستند، لذا اول باید حق را بشناسیم تا بتوانیم اهل حق را به خوبی بشناسیم.

امام جمعه کوهبنان ادامه داد: باید حواسمان باشد اساس را فراموش نکنیم، عزت و اقتدار ما در دنیا به واسطه ولایت و رهبری و شهیدان همیشه جاوید است.
.

 

ارسال نظرات