خبرهای داغ:
با حضور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور روحانیت و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه خانه فرهنگ و هنر در شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۸۴۰۳۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام محمدرضا حشمتی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور روحانیت و حجت الاسلام رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در حاشیه سفر یک روزه خود به شهرستان سرپل ذهاب به افتتاح خانه فرهنگ و هنر برای کودکان و نوجوانان این شهرستان پرداختند و دیداری با حجت الاسلام جواد فاطمی نسب امام جمعه سرپل ذهاب و مسئولین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان داشتند.

 

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه افتتاح این مرکزفرهنگی اظهار داشت: در این مکان فعالیتهای مختلف هنری به کودکان و نوجوانان آموزش داده می شود و تلاش می گردد تا کودکان و نوجوانان از اوقات فراغت خود بهتر استفاده نموده و همچنین روحیه مناسبتری در شرایط کنونی داشته باشند.

 

وی افزود: آموزش و مراقبت از سلامت فرهنگی کودکان و نوجوانان زلزله زده یکی از اصلی ترین برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و استان کرمانشاه است و بر این مبنا توجه به مبحث آموزش آنان در شرایط کنونی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

 

وی تصریح کرد: پس از زلزله در این منطقه فعالیتهای خوبی صورت گرفته است به دنبال کاهش آلام و درد مردم زلزله زده و مصیبت زده بخصوص کودکان و جوانان از تمامی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های کشور دعوت بعمل آمد و با حضور در منطقه  زلزله زده اقدام به برگزاری برنامه فرهنگی و هنری کردند.

 

ارسال نظرات