خبرهای داغ:
جشن شکوهمند انقلاب اسلامی در مسجد روستای چقانرگس ماهیدشت برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۸۴۴۰۸
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه، مراسم جشن بزرگ انقلاب با حضور نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، بخشدار ماهیدشت، فرمانده و شورای حوزه بسیج مقاومت راه کربلا، حوزه مقاومت خواهران اسما، مدیر و پرسنل مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه و دیگر مسؤلین در محل مسجد روستای چقانرگس برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمين یوسفی نیا نماینده محترم ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با تبریک ایام فرخنده و مبارک دهه ی فجر به رهبر معظم انقلاب و مردم ایران، طی سخنانی به تشریح نحوه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب معمولی نبوده و انقلابی عاشورایی بود که توسط رهبری فرزانه به سوی راهی الهی که راه حق است حرکت کرده تا به پیروزی رسید.

 

وی ویژگی‌های رژیم طاغوت را استقلال زدایی، فساد درباریان، حضور نیروهای مستشار امریکایی به تعداد زیاد در کشور، غارت اموال ملی و… برشمرد.

 

در ادامه مهندس نوربخش حاتمي مدير جهاد كشاورزي شهرستان كرمانشاه با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران رحمتی از سوی خدا بر ملت ایران می‌باشد خاطرنشان کرد: از زمان انقلاب تاکنون هیچ توطئه و دشمنی نتوانسته به این نظام خدشه‌ای وارد کند.

 

وي به ظهور رهبری قدرتمند، فرهمند و بهره‌مند از نفوذ معنوی بالای امام خمینی(ره) اشاره و تصریح کرد: رهبري بي نظير و هوشمندانه امام خميني(ره)، اعتماد خاص مردم به ایشان و پيوند ويژه ديني و تاريخي روحانيت با مردم در بيداری انقلابی، برانگيختن نارضايتی عمومی، گسترش آرمان انقلاب اسلامی، ايجاد و گسترش روحيه انقلابی و بسيج عمومی در پیروزی این انقلاب عظیم، مؤثر بوده است.

 

گفتنی است اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری، سرود، نمايشنامه، شعرخوانی، مسابقات فرهنگی، اجرای مسابقات فرهنگی، اجرای موسيقی های محلی و… دیگر بخش های جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی در اين دهستان بود.

ارسال نظرات