امام جمعه مهربان:

حضور گسترده مردم در 22بهمن سیلی محکمی به دشمن

امام جمعه مهربان در خطبه های نمازجمعه این شهر با بیان اینکه حضور گسترده مردم در 22بهمن سیلی محکمی به دشمن خواهد بود، گفت: 22 بهمن در همه مناطق کشور سیل جمعیت به راه می افتد همچنان که در سرما و زمستان در 9 دی 88 و 9 دی امسال دیدیم با چه شعور، شور و هیجانی آمدند چون احساس حضور دشمن را کرده بودند.
کد خبر: ۸۹۸۶۵۷۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن مرسلی افزود: اکنون آرایش جدید نشان می دهند که جبهه استکبار له رهبری آمریکای جنایتکار تهدید و جنگ تمام عیار بصورت ترکیبی مستقیم و نیابتی سخت و نرم علیه جمهوری اسلامی ایران تدارک دیده شده است بنابراین حضور گسترده مردم از اقشار مختلف در راهپیمایی 22 بهمن از اهمیت ویژه دفاعی امسال برخوردار است.

وی ادامه داد: مردم همان افرادی هستند که 22 بهمن را بوجود آوردند و 40 سال از آن حمایت می کنند و هر سال باشگوه تر از سال های قبلی است لازم است مسئولان مردم را بشناسند و کاری کنند و به آن ها نباید در هیچ اداره ای بی احترامی شود.

حجت الاسلام مرسلی اضافه کرد: باید بزرگترین امتیازات شاخصه مردم داری ملتی باشد که 8 سال جنگیدند و فرزندان خود را تقدیم کردند و شکایتی نکردند چراکه در راه امام حسین(ع) بود.

امام جمعه مهربان یادآور شد: صدا و سیما باید انقلاب را برای جوانان تصویر و تشریح کنند که چه بودیم و چه شدیم.

حجت الاسلام مرسلی خاطرنشان کرد: کاستی ها محصول دشمنی دشمنان و غفلت ها و ناآگاهی برخی دوستان است و باید آن ها را بدرستی دید و به چشم آورد و برای رفع آن ها با امید و توکل به خدا و وحدت بر محور ولایت فقیه در جهت منافع انقلابی پیشرفت و حرکت کرد.

وی از همه مردم خواست با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال بهتر از سال های قبلی سیلی محکمی بر دهان یاوه گویان به نظام در راس آن ها بزنند.

حجت الاسلام مرسلی در ادامه 25 بهمن سالروز صدور حکم تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر ارتداد و اعدام سلمان رشدی خائن نویسنده کتاب آیات شیطانی در سال 1367 را گرامی داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها