خبرهای داغ:
نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کنگاورگفت: نیروهای آمریکا در دوران پهلوی حق توحش میگرفتندبه این معنا که ایرانیها وحشی اند.
کد خبر: ۸۹۸۶۸۲۷
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگاور؛همایش تجلیل از دانش آموزان برتر در حوزه حجاب در کنگاور برگزار شد.
این مراسم با سخنرانی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه و برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام امامی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کنگاور: با اشاره به آیاتی از قرآن کریم مساله عفاف و حجاب را امری قانونی، فطری و عقلانی در جامعه اسلامی برشمرده و گفت: نظام جمهوری اسلامی تابع قوانین قرآنی است چرا که بر اساس آموزه های قرآن حیا و عفت یکی از عوامل رشد سعادت بشریت است.

 

وی افزود: امروز دشمنان دین، استقلال، بشریت و سربلندی میهن عزیز ما به دنبال غارت حیا و عفت در جامعه ما هستند تا از این طریق به اهداف شوم خود دست یابند، جبهه فرهنگی عفاف و حجاب با ماموریت تعمیق باورهای عفت، حیا و حجاب و همگرایی عناصر فعال در این زمینه ایجاد شده است.

حجت الاسلام امامی اظهار داشت: امروز اغلب کسانی که حجاب و عفاف را آنگونه که باید رعایت نمی کنند به علت عدم آگاهی آنها نسبت به معارف دینی عفاف و حجاب است.

نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کنگاور:نیروهای آمریکا در دوران پهلوی حق توحش میگرفتندبه این معنا که ایرانیها وحشی اند.

 

این مراسم به همت بسیج دانش آموزی و همکاری آموزش و پرورش برگزار شد که در پایان به 10 نفر از دانش آموزان برگزیده در رعایت حجاب و عفاف هدایایی نفیس اهدا شد.

ارسال نظرات