یک مخترع بسیجی در گفتگو با«بسیج» عنوان کرد
جعفری راد بیان داشت: نانو ذرات در ایران قیمت بالایی دارند و همین مسئله موجب شد بنده از پسماند کارخانه های صنایع شیمیایی این نانو ذرات را تولید کنم تا باعث کاهش هزینه و صرفه جویی در آن نیز باشد.
کد خبر: ۸۹۸۸۴۹۷
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸

امیر عباس جعفری راد مخترع و نخبه بسیجی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اختراعات و طرح های خود در راستای اصلاح الگوی مصرف که مقام معظم رهبری تاکید و سفارش ویژه ای بر آن دارند اظهار داشت: تعدادی از ثبت اختراعات بنده در حوزه نانوتکنولوژی است.

این مخترع بسیجی خاطرنشان کرد: تولید نانو ذرات از پسماند کارخانه های شیمیایی از جمله طرح ها و اختراعات بنده است که برای تولید انبوه و تجاری سازی آن برای تعدادی از کارخانه ها مدارک ارسال کردیم که به دلیل مشکلات مالی حمایت نکردند.  

جعفری راد با اشاره به کارایی این اختراع عنوان کرد: نانو ذرات اکسید که از پسماند کارخانه ای شیمیایی تولید می کنیم در محصولات آرایشی بهداشتی استفاده می شود و خواص ضد باکتریایی دارد.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات این است که نانو ذرات در ایران قیمت بالایی دارند و همین مسئله موجب شد بنده از پسماند کارخانه های صنایع شیمیایی این نانو ذرات را تولید کنم تا باعث کاهش هزینه و صرفه جویی در آن نیز باشد.

 

ارسال نظرات