در هفتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، همایش اقتصادی مقاومتی، افتتاح خانه محرومان و مراسم كلنگ‌زنی دهیاری بالابیشه‌سر در بابل انجام شد.
کد خبر: ۸۹۸۸۵۴۹
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه بابل، در هفتمین روز از دهه فجر همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی، افتتاح پنج خانه محروم چهارشنبه ۱۸ بهمن در بابل برگزار شد.

سرهنگ مرتضی رمضانی در جمع طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی اظهار كرد:  امام‌خمینی(ره) و شهدای انقلاب ملت ایران را از دست استكبار جهانی نجات دادند، از این‌رو دعا برای سلامتی رهبر معظم و استمرار این نظام اهمیت ویژه‌ای دارد زیرا دشمن از همان ابتدای پیروزی انقلاب تهدید و تحریم همه‌جانبه را آغاز كرد، در صورتی كه پیش از انقلاب همه امكانات و منابع در داخل كشور موجود بود اما شاه فقط وجود خارجی داشت و این منابع هم در راستای اختیارات استكبار مورد استفاده قرار می‌گرفت.

وی افزود: امروز دشمن با هجمه وسیع در فضای مجازی و رسانه می‌خواهد به جوانانی كه ان دوران را ندیدند القا كند دوران شاه خوب بود در صورتی كه اینطور نیست، آن دوران حكومت فشاد مالی، اخلاقی و وابستگی در خود داشت و امام راحل(ره) به همین خاطر در مقابل حكومت شاه قیام كرد، فساد مالی این خاندان هنوز هم ادامه دارد و اموال ایران در مصادره استكبار جهانی است و با همه مذاكراتی كه انجام شد اموال مصادر را ندادند، آنها كه امروز ادعا می‌كنند دلسوز مردم ایرانند ابتدا اموال مصادره شده را پس دهند.

فرمانده سپاه بابل ادامه داد: از آغاز انقلاب تحریم‌ها انجام شد و حتی در زمان جنگ از دادن سیم خاردار به ایران دریغ كردند، در آن دوران افرادی مانند شهید تهرانی‌مقدم پدر موشكی ایران به ذهنشان رسید تا موشكی طراحی كنند و اسراییل را نابود سازند، اینجاست كه باید بگویم امام(ره) برگردن ملت ما حق دارد زیرا ایشان شعار ما می‌توانیم را در همه اقشار جامعه ترویج داد.

یدالله تقی‌پور مدیر بسیج سازندگی بابل در ادامه این همایش خاطرنشان كرد: همه بسیجیان از هجمه‌ای كه به اقتصاد مقاومتی وارد می‌شود اطلاع داشته و آن را لمس كردند و همه می‌دانیم كه سپاه و همت بسیجیان برای حفظ نظام مقدس و پاسداشت خون شهدا گام‌های موثری برداشتند.

وی افزود: نزدیك به ۱۵ میلیارد تومان به بسیجیان و فعالان اقتصاد مقاومتی ارائه شد تا آنها به ایجاد مشاغل كوچك و خانگی اقدام كنند كه با بررسی‌های صورت گرفته متوجه رضایت‌مندیشان شدیم، پس باید عرصه‌های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را گسترش دهیم زیرا امروزه بیكاری معضل بسیاری از خانواده‌ها است.

بخش بعدی این همایش با تجلیل و اهدای لوح به سه تن از فعالان اقتصاد مقاومتی همراه بود.

پس از پایان همایش طلایه‌داران اقتصادی نیز پنج خانه محروم ۴۵ متری به همت بسیج سازندگی سپاه بابل، كمیته امداد امام‌خمینی(ره) و خیرین این شهر با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیون تومان در منطقه بیشه‌سر بابل به بهره‌برداری رسید.

گفتنی‌است در  پایان برنامه‌های ۱۸ بهمن به مناسبت دهه فجر، مسئولان حاضر كلنگ دهیاری بالابیشه‌سر را در متراژ ۱۰۰ مترمربع به زمین زدند.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها