رئیس اتحادیه هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های استان تهران اعلام کرد: در ایام نوروز 97 نه تنها افزایش قیمتی در هتل‌های استان تهران نداریم بلکه برای گردشگران نوروزی این استان 40 درصد تخفیف نوروزی هم در نظر داریم.
کد خبر: ۸۹۸۸۵۵۲
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد علی فرخ مهر، رئیس اتحادیه هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های استان تهران گفت: استان تهران در ایام نوروز مقصد گردشگری تعداد زیادی از هموطنان و گردشگران خارجی است به همین دلیل با هماهنگی تمامی اماکن اقامتی تدابیر ویژه‌ای برای ایام نوروز 97 در نظر گرفته شده است.

فرخ مهر در ادامه افزود: تخفیف‌های مذکور 28 اسفندماه سال جاری تا 13 فروردین ماه سال 1397 برای مسافران نوروزی تهران در نظر گرفته شده که از سوی مراکز اقامتی به آنها ارایه می‌شود به همین دلیل مسافران نوروزی تهران می‌توانند از هم اکنون با رزرو محل اقامتی خود از این امکانات بهرمند شوند.

این مقام صنفی درباره تدابیر ویژه نوروزی در تهران نیز به خبرنگار ما گفت: جشنواره‌ها، تورهای یکروزه، گشت‌های محلی، فروش ویژه غذا و همچنین برنامه‌های زنده در میادین شهر تدارک دیده شده است که از سوی نهادهای مربوطه به زودی اعلام خواهد شد.

رئیس اتحادیه هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های استان تهران تاکید کرد: نوروز 97 بطور کلی برای گردشگران پایتخت نوروزی متفاوت خواهد بود به این دلیل که تمامی نهادها تصمیم برآن دارند نشاطی مضاعف در جامعه ایجاد کنند بنابراین تسهیلات ویژه اقامتی و سیاحتی نه تنها در تهران بلکه در سراسر کشورمان اجرایی خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

ارسال نظرات