فرمانده لشکر ۱۶ عملیاتی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه هدف دشمن کاهش دادن اخلاق در جامعه مسلمانان به پایین‌ترین سطح آن است، یادآور شد: امروز اقتصاد ما لنگ می‌زند و مشکل بسیار داریم اما نباید در برابر دشمن کوتاه بیاییم.
کد خبر: ۸۹۸۸۹۵۴
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار محمد‌علی حق‌بین شامگاه در دومین سالگرد شهید مدافع حرم مصطفی تاش موسی با اشاره به اینکه باید با فکر و برنامه‌ریزی درست از توطئه‌های دشمن عبور کنیم، گفت: همه کشورها دارای گذشته و تمدن هستند که این گذشته با نام تاریخ، جزئی از هویت هر کشور است.

وی با بیان اینکه هنر تاریخ ثبت کردن خوب و بد است، اظهار کرد: مردم آن جامعه را با تاریخ آن مملکت می‌شناسند و مردم جامعه نیز به تاریخ خود افتخار می‌کنند.

 فرمانده لشکر ۱۶ عملیاتی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه شهدا و علمای دینی برای ما چراغ هدایت هستند که با یاری آنها به خوبی می‌توانیم راه را پیدا کنیم، تصریح کرد: با بهره‌گیری از اخلاق و روش زندگی این افراد می‌توانیم به اخلاقیات دست یافته و در مسیر نورانی حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه قدرت روح از جسم بالا‌تر بوده و مردم از مرگ می‌ترسند، خاطر‌نشان کرد: خارج کردن روح از بدن قدرتی معادل هزار برابر از شمشیر غارت‌گری است که تحمل آن براس افراد عادی بسیار دشوار است، اما شهدا خود را فدا کردند.

فرمانده لشکر ۱۶ عملیاتی سپاه قدس گیلان تاکید کرد: شهدا جان خود را فدا کرده تا مردم جامعه و نسل‌های آینده به خوبی بتوانند در جامعه زندگی کنند، پس ما باید مسیر درست را شناسایی کنیم.

حق‌بین با اشاره به نقشه‌های دشمن که به گفته امام (ره) و رهبر انقلاب دشمن به اندازه ۵۰ سال نقشه طراحی کرد، افزود: دشمنی آنها به این دلیل است که شعار و عمل ما دفاع از مظلوم است و آن را سر‌لوحه رفتار خود قرار دادیم.

وی با اشاره به اینکه تاریخ همه اتفاقات را ثبت می‌کند و نسل‌های بعد به ما افتخار می‌کنند، گفت: دشمن قسم خورده که قدرت ما را بشکند و در این مسیر با نقشه ۱۵ ساله داعش را به وجود آورد که موضوع کوچکی نبوده و در این راه جوانان بسیاری پر پر شدند تا از امنیت، ناموس، افتخارات و از حریم ولایت دفاع کنند.

فرمانده لشکر ۱۶ عملیاتی سپاه قدس گیلان  با اشاره به اینکه انقلاب ما حمله بزرگی برای دشمن بود و دشمنان ما هرگز جنگ ۸ ساله را رقم نمی‌زنند، اظهار کرد: ما ضربات فراوانی به دشمنان زدیم و آستانه تحمل آنها را بر هم زدیم، اما باید تدبیر کنیم که آنها نتوانند تحمل ما را بر‌هم زنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن نیمی از سوریه و عراق را اشغال کرده بود و با سر بریدن مردم مظلوم و داشتن پرچم  لااله الا الله و شعار محمد رسول الله می‌خواست ما مسلمانان را در دنیا بد تعریف کند، تصریح کرد: افراد، نقشه‌ها و دشمنی هنوز ادامه دارد و مردم باید صبور باشند که نقشه‌های آنها با هوشیاری هنرمندان و مسؤولان نابود می‌شود.

فرمانده لشکر ۱۶ عملیاتی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه هدف دشمن کاهش دادن اخلاق در جامعه مسلمانان به پایین‌ترین سطح آن است، یادآور شد: امروز اقتصاد ما لنگ می‌زند و مشکل بسیار داریم اما نباید در برابر دشمن کوتاه بیاییم.

وی افرود: دشمن با آغاز کردن جنگ در سوریه فکر می‌کرد ما نمی‌توانیم به آنجا رفته و مقابله کنیم اما از هر دوره‌ای بیشتر از ما ضربه خوردند و با سلاح، تجهیزات و امکانات کم توانستیم آنها را نابود کنیم.

حق‌بین با اشاره به اینکه ملت ما فهمیده که می‌توانیم دشمن را از بین ببریم، گفت: امروزه اقتصاد کشور ما دارای مشکل است و دشمنان سعی دارند تا به اقتصاد ما ضربه بزنند اما اقتصاد و فرهنگ به هم وصل هستند و با داشتن فرهنگ می‌توانیم اقتصاد داشته و با امنیت نیز می‌توانیم تولید و صادر کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن با تشکیل کمیته ۳۰۰ نفره طراحی و هزینه کردن بالغ بر 40 میلیارد دلار سعی در ضربه زدن به فرهنگ ما را دارد، تاکید کرد: دشمنان طراحی کردند که فرهنگ جامعه ما را متلاشی کنند و با روش‌های مختلف فشار آورده و دنبال این هستند که جامعه ایران را عریان کنند.

فرمانده لشکر ۱۶ عملیاتی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه فرهنگ تنها پوشش و حجاب نیست و دشمنان برای جامعه ما سه هدف را در نظر دارند، گفت: دشمن می‌گوید باید کاری کنیم تا ایرانی‌ها مثل ما راه بروند، مثل ما بخورند و مثل ما فکر کنند و آنها را رفاه‌طلب کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن از سال ۲۰۰۴ برای سال ۲۰۵۰ طراحی کرده، اظهار کرد: امروزه عده‌ای در خیابان‌ها حرکاتی بروز می‌دهند که فرهنگ ما نیست و باید بدانند کار خطرناکی انجام می‌دهند و با این کار دشمن را دعوت می‌کنند.

حق‌بین تاکید کرد: امروز ۷ میلیارد لوازم آرایش برای زنان و مردان در دنیا تولید می‌شود که مصرف کننده ۳ میلیارد دلار آن ما هستیم‌‌.

فرمانده لشکر ۱۶ عملیاتی سپاه قدس گیلان تصریح کرد: اگر بخواهیم جوانان را نجات دهیم باید تلاش کنیم و مسؤولان نیز به فکر باشند تا فرهنگ را درست کنیم و اجازه ندهیم دشمن امکانات رو بیاورد و ما از آن استفاده کنیم.

وی در پایان خاطر‌نشان کرد: تا فرهنگ خود را درست نکنیم هیچ دولتی نمی‌تواند اقتصاد ما را درست کند و اگر در مسیر و میدان دشمن بخواهیم بازی کنیم نمی‌توانیم اقتصاد را درست کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها