راوی و مستندساز دفاع مقدس گفت: آینده‌ کشور به دست شما جوانان بوده است و شما باید این کشور را بسازید. در زمان جنگ نیز جوانان بودند که کار را پیش می‌بردند. کار باید به دست جوانان بیفتد.
کد خبر: ۸۹۸۸۹۷۳
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰

به گزارش  بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، یادواره‌ شهدای دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با حضور مسئولان دانشگاهی، اساتید، دانشجویان و خانواده‌ معظم شهدای دانشجو و شهدای مدافعان حرم در دانشگاه آزاد اراک برگزار شد.

علیرضا دلبریان از راویان و رزمندگان دوران دفاع مقدس با اشاره به رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان در میدان جنگ گفت: اکثر فرماندهان زمان جنگ از جوانان بودند؛ جوانانی پاک و با اخلاص که به دور از هرگونه ادعا و ریا گُردان خود را فرماندهی و سنگرهای دشمن را فتح می‌کردند.

وی افزود: میدان جنگ پُر بود از غلامحسین افشردی‌ها، مهدی زین‌الدین‌ها و چراغچی‌هایی که همگی جوان بودند. همین جوانانِ عرصه‌ جهاد، تمام معادلات جهانی جنگ را به هم ریختند. در اروندی که خشن‌ترین رود جهان است و تمامی کارشناسان جنگ می‌گفتند عبور از این رود محال است، جوانان ما به دل آب زده و به فاو رسیدند.

مستندساز و راوی دفاع مقدس خطاب به جوانان و دانشجویان گفت: آینده‌ کشور به دست شما جوانان بوده است و شما باید این کشور را بسازید. در زمان جنگ نیز جوانان بودند که کار را پیش می‌بردند. کار باید به دست جوانان بیفتد.

دلبریان در پایان خاطرنشان کرد: رمز موفقیت افرادی چون سردار سلیمانی‌ها، همان جوانان سال های دفاع مقدس، تسلیم محض در برابر خداوند و داشتن اخلاص است. اگر فتوحات باارزشی در جبهه‌ سوریه و عراق به دست می‌آید و داعش با آن همه هیبت، مفتضحانه شکست می‌خورد، به دلیل ذوب در خدا بودن فرمانده سپاه قدس است.

 

ارسال نظرات