قائم مقام صداوسیما لرستان گفت: گروه‌های خبری استان ضمن پوشش زنده مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام که از مسیر شهدا تا مصلی انجام می‌شود، مستندی را از مراسم تهیه و غروب همان روز از شبکه استانی پخش می‌شود.
کد خبر: ۸۹۹۱۱۳۸
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آرش احمدی، قائم مقام صداوسیما لرستان، در جمع خبرنگاران با اشاره به تشییع شهدای گمنام در این شهرستان، اظهارکرد: خرم‌آباد در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) میزبان پیکر سه تن از شهدای گمنامی است که با حضور خود فضایی معنوی و عطرآگین را در این شهرستان فراهم می‌آورند.
وی خاطرنشان کرد: صداوسیما مرکز لرستان برنامه‌ریزی ویژه‌ای جهت پوشش مراسم تشییع و تدفین این شهدا انجام داده‌است.
احمدی با بیان این‌که اطلاع‌رسانی در خصوص تشییع شهدای گمنام در خرم‌آباد از روز یک‌شنبه، ۲۹ بهمن آغاز شده، گفت: به‌منظور حضور گسترده شهروندان در مراسم تشییع و تدفین سه شهید گمنام از روز یک‌شنبه اطلاع‌رسانی‌هایی از طریق تیزر و زیرنویس شروع شده‌است.

قائم‌مقام صداوسیمای لرستان تصریح کرد: مراسم «شبی با شهدا» در خرم‌آباد هم‌زمان با شب سالروز شهادت فاطمه‌زهرا (س) در سه مسجد حضرت فاطمه (س) واقع در ۶۰ متری، مسجد شهید مدنی در چهارراه طیب و مسجد صاحب‌الزمان (عج) در انتهای خیابان رازی برگزار می‌شود.
وی از پوشش زنده مراسم «شبی با شهدا» از صداوسیمای استان خبر داد و افزود: پوشش زنده مراسم شبی با شهدا در هر سه مسجد و با محوریت مسجد حضرت فاطمه (س) توسط گروه‌های خبری استان صورت می‌گیرد.
احمدی ادامه داد: همچنین گروه‌های خبری استان ضمن پوشش زنده مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام که از مسیر شهدا تا مصلی انجام می‌شود، مستندی را از مراسم تهیه و غروب همان روز از شبکه استانی پخش می‌شود.

قائم مقام صداوسیما لرستان با بیان این‌که رادیو استان نیز در برنامه‌های زنده روز سه‌شنبه با گزارشگران خود ارتباط زنده برقرار کرده و برای شنوندگان مراسم تشییع و تدفین را بازگو می‌کنند.
وی به پوشش کامل مراسم تشییع و تدفین شهدا در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و گفت: اکیپ‌های خبری در محل تدفین شهدا حضور یافته و مراسم تدفین را نیز در سه مکان در نظر گرفته شده پوشش خبری خواهند داد.
احمدی خاطرنشان کرد: معاونت فضای مجازی صداوسیما استان در قالب گروه‌های فضای مجازی حضور مردم را در مراسم شبی با شهدا و همین‌طور روز تشییع و تدفین منعکس خواهند کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات