حجت الاسلام والمسلمین سید نواب موسوی گفت: زندگی حضرت زهرا (س) در مسیر حق قرار داشت و ایشان الگو و اسوه‌ی دفاع از حق بود و به حق نیز عمل می‌کرد.
کد خبر: ۸۹۹۱۳۵۰
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، به مناسبت فرا رسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، به همت کانون بسیج جامعه پزشکی ستاد دانشگاه علوم پزشکی لرستان مراسم عزاداری و بزرگداشت مقام شامخ این بانوی بزرگوار، در نمازخانه دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید نواب موسوی با تشریح عظمت مقام وسیره زندگانی حضرت زهرا (س) اظهار داشت: زندگی حضرت زهرا (س) در مسیر حق قرار داشت و ایشان الگو و اسوه‌ی دفاع از حق بود و به حق نیز عمل می‌کرد.
وی در ادامه گفت: موقعی که می‌خواهیم به حق عمل کنیم افراد محدود میشوند و گاهی عوامل حق گریزی از درون خود انسان شعله ور می‌شود که می‌توان مهم‌ترین عامل آن را تعصب و منافع دانست و انسان هرگز نباید بخاطر تعصب و منفعت، دوست و خانواده، حق را کتمان کند و با عقل همه چیز را مورد سنجش قرار دهد، چرا که باید برای خدا گام برداشت.
حجت الاسلام والمسلمین نواب موسوی عنوان کرد:ما نیز در مسیر حق باید حرکت کنیم وبهترین الگومی تواند حضرت زهرا (س) باشد چرا که از ولایت و امامت همواره دفاع نمودند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات