دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دشمن سه کانون نظام اسلامی، رهبری و سپاه را مورد هدف قرار داده گفت: سپاه و روحانیت باید در تعامل با یکدیگر مانع به ثمر رسیدن توطئه‌های دشمن شوند.
کد خبر: ۸۹۹۱۶۹۸
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵

به گزارش سرویس بسیج مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج،  محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش سراسری روحانیون سپاه طی سخنانی اظهار داشت: اخیرا نتانیاهو در کنفرانس امنیتی مونیخ آهن پاره‌ای را درآورده و گفته این قطعه‌ای از پهپاد ایران است و  اگر ما بخواهیم می‌توانیم علیه ایران اقدامی انجام دهیم. ما به آنها می‌گوییم اگر کوچکترین اقدامی علیه ایران انجام دهند تل آویو را با خاک یکسان و فرصت فرار  به نتانیاهو نمی‌دهیم.
وی افزود: امروز دشمنی مثل نتانیاهو با پرونده فساد اقتصادی و دشمنی مانند ترامپ با پرونده‌های فساد انتخاباتی در مقابل ما قرار دارند که به فضل پروردگار ما هر دوی آنها را سر جای خودشان می‌نشانیم.

رضایی با بیان اینکه امروز خط جدیدی از توطئه با 3 هدف نظام جمهوری اسلامی، شخص رهبر انقلاب و سپاه، علیه کشورمان در حال شکل‌گیری است عنوان کرد: در آینده توطئه‌ها علیه این سه ریشه اصلی اقتدار کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب اخیرا بین مسئولان و اصل نظام تفکیک قائل شدند که این موضوع دارای مبنای علمی در ادبیات سیاسی جهان است. اینکه اشکالات دولتها بر دوش نظام جمهوری اسلامی گذاشته شود ترفند دشمن است و باید با آن مقابله کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران حاصل 70 سال مبارزه ملت است و ملت ایران در خانه‌ای به نام جمهوری اسلامی زندگی می‌کنند و دولتمردان هم خدمتگذار و نوکر مردم هستند.

رضایی تاکید کرد: این خانه آنقدر محکم است که با 10 بمب اتم هم از بین نمی‌رود و به کوری چشم دشمنان و بخصوص اسرائیل کسی حریف آن نمی‌شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  سپاه را کانون تهاجمات دشمن دانست و خاطرنشان کرد: کار اقتصادی سپاه براساس قانون اساسی است و امروز قرارگاه خاتم‌الانبیاء‌ سپاه حدود 20 هزار میلیارد به پیمانکاران بدهکار است و در همین حدود هم از دولت طلبکار است. اگر دولت‌ها مخالف کار سپاه هستند به سپاه کار ندهند، ده‌ها نامه از وزارتخانه‌ها وجود دارد که از سپاه کمک می‌خواهند.

رضایی با بیان اینکه 70 درصد جامعه امروز سنی کمتر از 40 سال دارند عنوان کرد: برهمین اساس امروز حافظه تاریخی جامعه ما ضعیف شده و لذا کار تبلیغی بسیار سخت‌تر از گذشته است.

وی رابطه روحانیت با مردم، نیروهای مسلح و دانشگاه‌ها را جزو ادبیات اصلی انقلاب دانست و گفت: در این بین سپاه رابطه بهتری با روحانیت داشته به صورتی که به یک الگو تبدیل شده است.

رضایی ادامه داد: نهضت آزادی نمونه دیگر جدایی از روحانیت بود و بازرگان علیرغم آنکه انسان مومنی بود مسیری را شروع کرد که از آن منافقین بیرون آمدند. در حادثه‌ای که در پادگان ولی‌عصر پیش آمد همین اکبر گنجی علیه من شعار می‌داد که تو ضد ولایت فقیه هستی اما امروز ببینید که در شبکه‌های معاند خارجی چه صحبت‌هایی می‌کند.

وی مشکل اصلی تکفیری‌ها و داعش را عدم فهم دقیق از دین خدا و احکام شرعی دانست.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  در پایان با اشاره به ویژگی‌های بارز شهید محلاتی عنوان کرد: شهید محلاتی فردی مخلص، دارای تعهد و احساس مسئولیت و محو در امام بود و ارتباط مستحکمی با فرماندهان سپاه داشت.

 

 

 

انتهای پیام//
 
منبع : مهر

 

ارسال نظرات