خبرهای داغ:
امام جمعه کنگاور:

نیروی انتظامی نباید تضعیف شود

امام جمعه کنگاورگفت:سلبریتی های ما در کشوری دم از انتقاد میزنند که خود آنها دستشان به خون بیگناهان در تاریخ آغشته است
کد خبر: ۸۹۹۲۳۶۰
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگاور؛حجت الاسلام لروند در خطبه های نماز جمعه ابتدا به آفت های مصرف مشروبات الکلی در جامعه اشاره داشت و بیان داشت:هرگونه احکام حرام و یا مکروه که در اسلام آمده است همه برای سلامتی انسان بوده لذا اگر مصرف مشروبات به شدت منع و حرام شده است همه براساس علم الهی است.

وی افزود:متاسفانه امروز در برخی از مجالس عروسی یکی از شروط برگزاری مراسم استفاده از این مواد نجس است که متاسفانه زندگی زوج های جوان را با عمل حرام بی برکت و پر مشقت آغاز می کند.

امام جمعه کنگاور در بخش دیگری از سخنان خود به مساله ایران متمدن و اسلامی اشاره داشت و گفت: این که عده ای مغرض با هدف اسلام ستیزی تمدن ایرانی را به میان آورده اند و دم از کوروش کبیر میزنند،باید متوجه بود که اینها دلسوز ما نیستند چراکه ایرانی بودن خود را نیز به بیگانگان فروخته اند.

وی تصریح کرد:همه ما افتخار میکنیم که متمدن ترین مردم دنیاییم و در کشوری زندگی میکنیم که از گذشته نماد عدالت و تمدن بوده است اما اسلام نیز چیزی به جز عدالت و خداجویی نیست لذا تمدن و تدین با هم هستند و از هم جدا نمیشوند.

حجت الاسلام لروند در واکنش به اظهارات جدید لیلا حاتمی که در لندن حرف های ضد ایرانی به میان کشیده است، گفت: این خانم ناآگاه در کشوری این حرف های بی پایه را زده است که خود دستش به خون بیگناهان در طول تاریخ آغشته است.

می افزود:من تاسف میخورم از مسئولینی که اینها را میبینند و برخورد نمیکنند و حتی برای سال های بعد در جشنواره ها از آنها تقدیر نیز میکنند.
وی با اشاره به فرا رسیدن روز امور تربیتی بیان داشت: در اسلام تزکیه قبل از تعلیم سفاره شده است لذا مسئولین آموزش و پرورش در تربیت جامعه اسلامی تلاش کنند و افرادی را وارد اجتماع کنند که فردا در میان اغتشاش گران و مخلان نظم عمومی حاضر نشوند.

امام جمعه کنگاور با اشاره جذب عموم مردم به مراسمات مذهبی اظهار داشت:خوشبختانه در ماه های اخیر شاهد حضور چشمگیر مردم حزب الله شهرستان کنگاور در نماز جمعه هستیم لذا از مسئولین به خصوص استاندار محترم در خواست دارم که با توجه به اینکه درمسجد جامع این شهرستان جا برای نمازگذاران جمعه کم آمده ،فکری به حال مصلای مناسب و در خور برای این مردم خداجو کنند

امام جمعه کنگاور در بخش دیگری از سخنان خود به ترویج خوی اشرافی گری در مسئولین اشاره کرد و بیان داشت:توصیه امام راحل بر توجه بیشتر به مستضعفین بود همچنین تاکید داشتند که مسئولیت های کلیدی را به سرمایه داران واگذار نکنند،لذا لازم است مسیولین خوی اشرافی گری را از خود دور کنند

وی افزود: اقتصاد مقاومتی فقط مخصوص قشر ضعیف و آسیب پذیر جامعه نیست بلکه خود مسئولین باید ابتدا از خودشان شروع کنند

امام جمعه کنگاور اتکا با قول و قرار های غرب و اروپا را یک خیال باطل دانست و گفت:رحالی که مسئولین داخلی چشمشان به برجام است و اروپایی ها را دوست خود میدانند، چند روز پیش با اجماع همین کشورهای اروپایی قطعنامه ای جهت محکوم کردن ایران با عنوان کمک نظامی به یمن به سازمان ملل متحد فرستادند.
حجت الاسلام لروند در ادامه با اشاره به حرکت داعش گونه عده ای آشوبگر در تهران بیان داشت: کسانی که به خیابان آمدند و علاوه بر خسارت های مالی و ایجاد نا امنی ،جوانان این کشور را به خاک و خون کشیدند جای هیچگونه بخشش و مدارا ندارد.

وی افزود:من مخالف حرفهای رئیس جمهورهستم که از نیروی انتظامی خلع سلاح شده حرف میزند و این را افتخار می داند،بلکه برعکس نیروی انتظامی نباید تضعیف شود.

امام جمعه کنگاور خطاب به مسئولین قضایی و نظامی تاکید کرد: هر حرف یا حرکتی که باعث تضعیف حکومت شود باید سخت برخورد شود.

لروند ادامه داد:در کشور ما حزب الله بیدار است و اجازه نمیده هرکسی باعث تضعیف اقتدار نظام شود، و اگر عده ای بخواهند این امنیت و اقتدار را مخدوش کنند مردم با مشت گره کرده جواب آنها را خواهند داد.

 

ارسال نظرات