خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه انصار سپاه عاشورا در همایش بصیرت افزایی کارکنان سپاه میانه با تاکید بر لزوم رسیدگی بر خواسته های قانونی مردم اظهار کرد: باید روحیه انقلابی گری و مطالبه گری در مردم تقویت شود
کد خبر: ۸۹۹۵۶۴۹
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،عباسقلی احمدزاده به آزادی، استقلال، عدالت و عدم تبعیض را از جمله اهداف ملت در ایجاد انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: مبارزه با فساد، تبعیض، بی عدالتی ها و خیانتها، وظیفه اصلی دولت است و این چیزی است که مردم باید بدان آگاه بوده و نسبت به آن، مطالبه گر باشند.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت با پشتکار و مجاهدت های بی نظیر خود، پوزه داعش و طرفدارانش را در عراق و سوریه بر زمین مالید، بیان کرد: امروز، پیروز این میدا، ایران، عراق، سوریه و همه مسلمانانند و آمریکا و اسرائیل به هیچکدام از اهدافشان نتوانستند دست یابند اما باید دانست و هشیار بود که دشمن ساکت ننشسته و تفکر داعش همچنان باقیست.

   احمدزاده به اغتشاشات اخیر اشاره کرده و موضوع دراویش را در راستای ایجاد اختلال در کشور مطرح کرده و افزود: یکی از ریشه های اصلی این دراویش، بهائیت است و باید با عاملان ایجاد جنایتهای اخیر آنان به شدت برخورد شود.

روحیه انقلابی گری و مطالبه گری را باید در مردم تقویت کرد ‎

   فرمانده قرارگاه انصار سپاه عاشورا بر لزوم بصیرت افزایی با شناخت دقیق دشمن تاکید و اظهار کرد: نفوذ فرهنگی، سیاسی و دوتابعیتی ها در بدنه نظام امری بسیار خطرناک است و یکی از ثمرات شناخت دشمن مقابله با این نفوذهاست. دشمن شناسی، مقابله با دشمن را راحت تر کرده و ضربه زدن بر پیکر دشمن را آسانتر می کند.

   احمدزاده یهودیان و رژیم صهیونیستی را اصلی ترین دشمن مسلمانان در ادوار مختلف تاریخ اسلام دانست و هدف آن ها را سوق دادن مسلمانان به سمت مکتب لائیک و بی دینی از طریق ضربه زدن به اسلام ناب محمّدی و تقویت اسلام ابوسفیانی عنوان کرد و افزود: خون اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به خاطر زنده ماندن اسلام ناب محمّدی ریخته شد.

ارسال نظرات