با هدف اشتغال زایی مددجویان انجام شد؛

امضای تفاهم‌نامه بین کمیته امداد آذربایجان شرقی و تاکسی آنلاین قونقا

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی ایجاد اشتغال برای مددجویان را مهم‌ترین هدف این تفاهم‌نامه عنوان کرد و گفت: این تفاهم‌نامه به‌منظور توان سنجی، آموزش و توسعه فرصت‌های شغلی مددجویان تحت حمایت این نهاد منعقدشده است.
کد خبر: ۸۹۹۸۴۰۲
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی با اعلام اینکه تفاهم‌نامه همکاری این نهاد با تاکسی آنلاین قونقا در هفت ماده و 23 بند تنظیم‌شده است، افزود: ارائه آموزش‌های مرتبط با نرم‌افزار قونقا برای مددجویان معرفی‌شده و اهتمام در فراهم کردن شرایط لازم برای ورود مددجویان به بازار کار از مهم‌ترین تعهدات تاکسی آنلاین قونقا در این تفاهم‌نامه است.                                                                           

وی ادامه داد: طبق این تفاهم‌نامه مقرر شد کلیه حساب‌های قونقا در صندوق امداد ولایت متمرکز شود.                                                                                                        

    کلامی با اشاره به اینکه مدت اعتبار این تفاهم‌نامه یک سال بوده و در صورت توافق دو طرف قابل تمدید است، گفت: طبق این تفاهم‌نامه کمیته امداد این استان متعهد شد برای تأمین ملزومات موردنیاز مددجویان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت و بر عملکرد تاکسی آنلاین قونقا در جذب افراد معرفی‌شده نظارت کند.                                                                                   

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی بیان کرد: این نهاد متعهد شد مددجویان واجد شرایط و مستعد را پس از شناسایی و استعداد سنجی به تاکسی آنلاین قونقا معرفی کند.          

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار