خبرهای داغ:
گزارشی از یادمان شلمچه؛

شلمچه گواه مردانی است که «می توانیم» را ثابت کردند

فضای حاکم بر یادمان شلمچه گواه وجود شهیدانی است که با عشق و فداکاری نشان دادند که مرد عمل هستند و شعار ما می توانیم را با عمل خود ثابت کردند.
کد خبر: ۹۰۰۱۲۷۶
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

 به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، شلمچه یادآور روزهای آتش و خون و عملیات کربلای 5 است، روزهایی که جوانانی از آن جا به عرش پرکشیدند و اکنون خانواده هایشان به زیارت مشهد شهدای خود آمده اند.

خانواده هایی که نمونه انسان های صبور و فداکاری هستند که آرامش را سهم مردم عزیزمان کردند.

آن ها بهترین و عزیزترین کسان خود را راهی جبهه های نبرد کردند تا افتخاری بیافرینند و با گذشت خود نشان دادند ارامشی را که اکنون صاحب آن هستیم از وجود چنین خانواده هایی است که از پاره تن خود گذشتند.

 یکی از زائران شلمچه که خواهر جانباز است، گفت: شهدا خون دادند تا ما بتوانیم با خیال راحت زندگی کنیم شهادت سعادت و افتخار است.

مرضیه چناشکی افزود: ما باید با حجاب و رفتار و برخوردمان بتوانیم از خون شهدا دفاع کنیم و نشان دهیم که دنباله رو و مدیون شهدا هستیم.

وی با اشاره به اینکه برخی خون شهدا را پایمال می کنند، بیان کرد: انتظاری که از مسئولان دارم این است که  خون شهیدان را پایمال نکنند و به دست نااهلان و ناپاکان ندهند.

چناشکی با بیان اینکه امریکا دشمن ماست، اظهارداشت: مسئولان اینقدر مذاکرات با آمریکا را مهم تلقی نکنند آمریکا و اسرائیل دشمن ماست و نباید به آن ها بها داد.

مادر شهید هادی بشیری نیز دیگر زائر شلمچه با بیان اینکه به قدمگاه شهدا آمده ام تا بوی فرزند شهیدم به مشامم برسد، اظهار کرد: باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم تا خونشان پایمال نشود.

بتول بشیری، با بیان اینکه برخی از مردم به خانواده شهدا اهانت می کنند و قلب ما را بدرد می آورند، افزود: مردم بدانند ما خانواده های شهدا به ازای فدا کردن جان فرزندانمان چیزی دریافت نمی کنیم.

این مادر شهید گفت: فرزندم در سال65 در عملیات فاو به شهادت نائل آمد.

 اسما موسالو

ارسال نظرات
پر بیننده ها