مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر :
به منظور افزایش بینش اعتقادی؛مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد اقدام به سخنرانی در جمع مسئولین شعب و رابطین نمایندگی در حوزه های مقاومت نمود.
کد خبر: ۹۰۰۱۵۸۱
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ناحیه روح الله یزد؛ حجت السلام گندم مالمیری در این جلسه گفت:ان شاء الله سال جدید منشأ رشد و ترقی برای همه عزیزان باشد. فلسفه وجودی نهضت حضرت امام (ره) بحث رشد است. روایتی از پیامبر خدا (ص) داریم که می‌فرمایند: «از فرصت باد بهار استفاده کنید همانطوری که به طبیعت صفا می‌دهد به بدن‌ها هم صفا می‌دهد» که این منحصر به بدن انسان نیست. همانطوری که فصل بهار بر روی جسم ما تأثیر می‌گذارد همنشینی با بعضی از افراد هم بدین شکل است اگر آن‌ها روحیه بهاری داشته باشند اثر مطلوب بر روی روح انسان دارد و اگر روحیه خزان و زمستانی داشته باشند به همین شکل اثر می‌گذارد.
وی در ادامه افزود:هر کس که می‌خواهد به تزکیه افراد بپردازد باید اول خودش را تزکیه کند علل و عوامل حیات طیبه چیست؟ عمر ما برگشت ندارد. یکی از بحث‌ها این است که عوامل میرایی چیست علل و عوامل حیات طیبه چیست که یک نمونه آن شرط ایمان در زندگی اگر چراغ ایمان و عمل صالح در زندگی انسان روشن باشد حیات طیبه وجود دارد، اما در مقابل کج فهمی و بد فهمی است. اگر دنیای امروز درست می‌فهمیدند ما این همه مشکل را نداشتیم ۹ ثانیه فیلم شهید حججی را در دنیا پخش کردند همه گفتند که این جوان چطور تربیت شده که از مرگ نمی‌ترسد، ولی از آن طرف آمریکایی را دستگیر می‌کنند شلوارش را خیس می‌کند از جمله مهمترین عوامل میرایی قلب بد فهمی است.
ارسال نظرات