نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

معرفی و انعکاس فرهنگ اسلامی باید اولویت رویداد تبریز 2018 باشد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید از موزه قاجار معرفی و انعکاس فرهنگ اسلامی را در رویداد تبریز 2018 ضروری و حائز اهمیت خواند و گفت: باید توجه داشت که فرهنگ اسلامی و تاریخ افتخارآمیز آذربایجان به عنوان اولویت رویداد تبریز 2018، به طور ویژه منعکس و معرفی شود.
کد خبر: ۹۰۰۲۲۷۰
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم افزود: پایتخت گردشگری جهان اسلام عنوانی است که می تواند جرقه شکل گیری و تقویت مکتب گردشگری اسلامی از تبریز را بزند و مزیت های نسبی خاصی برای صنعت گردشگری تبریز و کشورمان به ارمغان آورد و برندی جدید را در این زمینه شکل دهد.

وی ادامه داد: رویداد 2018 فرصتی ملی و مربوط به نظام جمهوری اسلامی است و تنها متعلق به تبریز نیست، به همین خاطر به علت دولتمردان و دست اندرکاران نظام باید با همکاری و همیاری یکدیگر امکانات لازم را جهت میزبانی و استقبال هر چه بهتر تبریز از گردشگران مسلمان فراهم سازند.
حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: آذربایجان شرقی به عنوان سرزمینی با جاذبه های متنوع گردشگری و پل ارتباطی بین ایران و اروپا می تواند به عنوان بخش مهمی از ظرفیت های گردشگری کشور تلقی شود.
امام جمعه تبریز بیان کرد: این استان علاوه بر موقعیت طبیعی ویژه، دارای توانمندی ها و جاذبه های متنوع فرهنگی و تاریخی است که مسائل فرهنگ اسلامی از مهم ترین ظرفیت های قابل توسعه و معرفی در سطح جهانی به شمار می رود.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به هدف بازدید چند روزه خود از اماکن تاریخی و فرهنگی تبریز، گفت: مردم تبریز به میهمان نوازی شهرت دارند، لذا در تقارن نوروز با رویداد 2018، پذیرایی و ارائه خدمات گردشگری به میهمانان یکی از مهم ترین مسائلی است که در سال جاری باید مورد توجه قرار بگیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار