برای تحقق شعار سال ۹۷ در شهر اولین‌ها انجام شد؛

تشکیل پویش‌های مردمی عدم فروش کالاهای خارجی در تبریز

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با اشاره به تشکیل پویش مردمی عدم فروش کالاهای خارجی در تبریز گفت: مردم شهر تبریز و استان در تحقق شعار سال ۹۷ مبنی بر حمایت از کالای ایرانی پیشگام هستند.
کد خبر: ۹۰۰۲۲۷۳
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، حسین نجاتی ضمن تبریک فرارسیدن فصل بهار و سال ۱۳۹۷ به تمام اقشار جامعه به‌ویژه صنعت‌گران و مدیران واحدهای تولیدی، اصناف و تجار، تشکیل برخی از پویش‌های مردمی نظیر اقدام کفاشان تبریزی و عدم فروش کفش‌های خارجی و قاچاق را نمونه‌ای از ده‌ها حرکت مردم محور شهروندان تبریزی در حمایت از کالای ایرانی و ملی عنوان کرد.

وی ادامه داد: مردم این خطه از کشور اسلامی همواره در همه عرصه‌ها پیشگام بوده و هنوز هم خود را در صف اول حمایت و پشتیبانی از آرمان‌های بلند انقلاب می‌دانند.

نجاتی ابراز امیدواری کرد: با توجه به وجود زمینه‌های خوب فرهنگی در استان، تحقق اصل اساسی اقتصاد مقاومتی که حمایت از کالای ایرانی است، چندان دور از دسترس نیست.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: دو وجه تحقق شعار امسال تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان هستند که اولی با تولید با کیفیت و رقابت‌پذیر و دومی با خرید کالای ایرانی همراه با تعصب، چرخه‌های اقتصاد را می‌چرخانند و مسئولان نیز در همه رده‌ها در کنار هر دو وجه یاد شده، زمینه و بستر این حرکت را مهیا می‌سازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها