معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی خبر داد؛

40 مسجد تبریز به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی است

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: علاوه بر امامزادگان و بقاع متبرکه، بیش از 40 مسجد کلان شهر تبریز به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به گردشگران داخلی و خارجی است.
کد خبر: ۹۰۰۲۲۷۴
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، محمدعلی فاضلی نسب با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در آذربایجان شرقی اظهار کرد: این طرح در 56 بقعه استان و با حضور 59 مبلغ اعزامی از قم و 20 مبلغ بومی در سراسر استان برگزار می شود که تاکنون توسط مدیرکل، معاونین، روابط عمومی، بازرسی و رابط مبلغین سازمان به اجرای دقیق این طرح نظارت و بازرسی صورت گرفته است.

وی افزود: علاوه بر امامزادگان و بقاع متبرکه، بیش از 40 مسجد کلانشهر تبریز به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به گردشگران داخلی و خارجی است.

فاضلی نسب با اشاره به اهداف برگزاری طرح آرامش بهاری اظهار کرد: ارائه خدمات به مسافران از جمله ارائه خدمات رفاهی، بهداشتی و مشاوره دینی و مذهبی و همچنین نشر و گسترش فرهنگ اهل بیت (ع) از جمله اهداف اجرای طرح آرامش بهاری است.

وی با اشاره به تقارن طرح آرامش بهاری با رویداد تبریز 2018 اذعان کرد: برنامه های طرح آرامش بهاری تحت تأثیر رویداد تبریز 2018 برنامه ریزی شده که بر این اساس تعداد بقاع متبرکه برای اجرای این طرح افزایش یافته و نظارت و آراستگی امامزادگان نیز بهتر از سال های گذشته شده است.

فاضلی نسب همچنین به استقبال گردشگران داخلی و خارجی از جمله برادران اهل سنت در آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: گردشگران خارجی از کشورهای مختلف در تبریز و مراغه حضور یافتند و به دلیل استقبال برادران اهل سنت از این استان امکانات امامزادگان و مساجد افزایش یافته است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها