احیا فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در اماکن باستانی و مناطق گردشگری بخصوص اماکن اسلامی همچون مسجد جامع و حسینیه امیر چقماق باید انجام شود.
کد خبر: ۹۰۰۲۲۸۳
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۱
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از یزد، همزمان با آغازسال جدید وبمنظورافتتاحیه‌ی برنامه‌های نوروزی حسینینه امیرجقماق فرمانده ناحیه ثارالله یزد به همراه شهردار یزد ازغرفه‌های ایجاد شده همچون غرفه‌ی کودک، بیت الشهدا، و دیگر غرفه‌های فرهنگی بازدید به عمل آورد.

سرهنگ مهدی دهقان دراین بازدید ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بسیجیان عزیز که در این چند روز شبانه روزی به فعالیت پرداختند و این پروژه‌ی فرهنگی را در قلب شهر یزد و با این امکانات ایجاد کرده اندعنوان کرد: انجام این قبیل کار‌های فرهنگی نشان دهنده‌ی گوشه‌ای از فرهنگ و آداب و رسوم مردم یزد به گردشگران است و با هدف پرپا کردن غرفه‌هایی همچون "بیت الشهدا " نوجوان و جوانان را با فرهنگ ایثار و شهادت در هشت سال دفاع مقدس آشنا کنیم.

وی درادامه با اشاره با جهانی شدن شهر یزد بیان داشت: شهیر یزد جهانی شد بواسطه وجود داشتن منبر و محراب و مناره‌های مساجد اسلامی در این شهر.
دهقان درپایان خاطر نشان کرد: ما باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در اماکن باستانی و مناطق گردشگری بخصوص اماکن اسلامی همچون مسجد جامع و حسینیه امیر چقماق احیا کنیم.
ارسال نظرات