خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه:

امامزادگان شهرستان مراغه میزبان طرح آرامش بهاری

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه از استقبال گردشگران و شهروندان از برگزاری طرح آرامش بهاری در امامزادگان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۲۳۷۰
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، حجت الاسلام فریدون مطهری با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در دو امامزاده شهرستان مراغه اظهار کرد: این طرح همزمان با سراسر کشور در این شهرستان نیز در حال اجراست که تاکنون مورد استقبال گردشگران و شهروندان مراغه ای قرار گرفته است.

وی افزود: طرح آرامش بهاری که در آستان مقدس امامزاده سیدمحمد (ع) و همچنین آستان مقدس امامزاده سیدابراهیم (ع) مراغه اجرا می شود از 28 اسفندماه سال گذشته در این شهرستان آغاز شده و تاکنون روزانه بیش از 400 نفر از خیمه های معرفت شامل غرفه کودک (قرآن بخوان جایزه بگیر و نقاشی بکش جایزه بگیر)، غرفه مشاوره وقف و مشاوره دینی و مذهبی بازدید کردند.

حجت الاسلام مطهری با بیان اینکه پنج مبلغ دینی در این شهرستان حضور یافته اند، ادامه داد: در راستای اجرای این طرح، پنج مبلغ دینی شامل چهار مبلغ اعزامی از قم و یک مبلغ بومی در این شهرستان حضور دارند که در امامزادگان شهرستان مراغه مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

وی به شاخص ترین برنامه طرح آرامش بهاری در این شهرستان اشاره کرد و گفت: مراسم لحظه تحویل سال در هر دو امامزاده این شهرستان با سخنرانی رئیس دانشکده علوم قرآنی مراغه و مبلغان اعزامی از قم برگزار شد و تبرکات و بسته های فرهنگی نیز در بین مردم پخش شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار