خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی خبر داد؛
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در دیدار مبلغان طرح آرامش بهاری با نماینده ولی فقیه در استان، از افتتاحیه مرحله دوم طرح آرامش بهاری در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۲۵۹۷
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، حجت الاسلام علی مصائبی اظهار کرد: طرح آرامش بهاری در ایام تعطیلات نوروز، همه ساله همزمان با سراسر کشور در این استان نیز اجرا می شود که مبلغان در آستان مقدس امامزادگان حضور یافته و به ارشاد، مشاوره و راهنمایی دینی و مذهبی زائران و مردم می پردازند.

وی افزود: برنامه های مختلف فرهنگی در قالب طرح آرامش بهاری در آستان مقدس امامزادگان اجرا می شود که روز گذشته مرحله نخست این طرح به پایان رسید و افتتاحیه مرحله دوم صورت گرفت.

حجت الاسلام مصائبی با بیان اینکه امسال برای نخستین بار 79 مبلغ در استان حضور یافتند، ادامه داد: از این تعداد 59 مبلغ اعزامی از قم و 20 مبلغ بومی حضور دارند که این علما و روحانیون قبل از اعزام به استان دوره های مختلف مشاوره کودک و نوجوان، چندرسانه ای و مشاوره دینی و خانوادگی گذرانده اند.

وی به اجرای طرح آرامش بهاری در 56 بقعه متبرکه استان خبر داد و گفت: امسال طرح آرامش بهاری در استان نسبت به سال های گذشته پرشورتر برگزار می شود و مردم نیز با توجه به نشاط معنوی این طرح و برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی، استقبال چشمگیری از این طرح داشتند.

طرح آرامش بهاری با برپایی خیمه معرفت شامل غرفه کودک و نوجوان، مشاوره وقف، مشاوره دینی و مذهبی، غرفه چندرسانه ای و غرفه حجاب و عفاف در 56 بقعه متبرکه استان از 28 اسفندماه سال گذشته تا 15 فرودین امسال اجرا می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها