مدیرعامل سازمان پارک ها و زیباسازی شهرداری تبریز از کاشت 200 هزار بوته از انواع گل های بهاری در ناحیه اطراف استخر تفرجگاه ائل‌گلی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۲۶۶۰
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان پارک ها و زیباسازی شهرداری تبریز، علی مدبر با اعلام این خبر اظهار داشت: در روزهای نوروز و آغاز بهار گردشگری تبریز، این تعداد بوته گل با هدف ایجاد محیطی دلپذیر و با نشاط به طور گسترده در اطراف استخر ائل‌گلی کاشته شده است.

مدبر افزود: از گل های کاشته شده در این پارک می‌توان به بنفشه، شب بو، خیری، همیشه بهار، برگ سفید، ناز صورتی، سدوم و... اشاره کرد.

وی اظهار کرد: پارک ائل گلی تبریز به عنوان یکی از مهمترین نقاط گردشگری این شهر به شمار می رود که لزوم ایجاد جلوه های منحصر به فرد برای استفاده شهروندان و گردشگران از آن بسیار ضروری است.

مدیرعامل سازمان پارکها و زیباسازی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: در این بین، رویداد بزرگ گردشگری تبریز 2018 نیز به عنوان فرصتی مغتنم جهت جذب گردشگر، لزوم توجه هر چه بیشتر به زیبایی و آراستگی پارک ائل گلی به عنوان یکی از نقاط هدف گردشگری را ضروری می‌سازد.

مدبر یادآور شد: سازمان پارک ها و زیباسازی شهرداری تبریز نیز در همین راستا ایجاد فضاهایی با چشم انداز بصری زیبا ، حفظ و توسعه فضاهای سبز، فراهم کردن امکانات رفاهی و... را جهت آماده سازی پارک ائل‌گلی برای رویداد تبریز 2018 در دستور کار خود قرار داده است.

 

 
ارسال نظرات