نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:
امام جمعه تبریز در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به راهپیمایی بازگشت مردم فلسطین به سرزمین خود، گفت: جنایات اخیر صهیونیست ها در نوار غزه نشان داد تنها راه حل درست و منطقی موضوع فلسطین مقاومت و مجاهدت در این راه است.
کد خبر: ۹۰۰۳۹۸۸
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم افزود: در این جنایت نظامیان صهیونیست هزاران تن از مردم مظلوم فلسطین را از زمین و هوا به گلوله بستند که یک هزار و 400 تن از مردم فلسطین زخمی و 17 تن به شهادت رسیدند و این اقدام بار دیگر چهره جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را برای جهانیان نشان داد.
وی اضافه کرد: مجامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر همانند گذشته در برابر جنایت این رژیم علیه مردم مظلوم فلسطین سکوت کردند.
حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: این جنایت وحشیانه بی تردید نشانگر ترس و واهمه رژیم صهیونیستی و حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای این رژیم از پیروزی های جبهه مقاومت و ملت مظلوم فلسطین است.
وی با اشاره به اینکه اقدام های سازش کارانه برخی سران عرب منطقه نتوانسته هیچ خللی در این مقاومت مقدس وارد کند، اظهارداشت: تنها راه درست حل مساله فلسطین مقاومت و مجاهدت در این راه است و هر اقدام دیگری مانند سازش و مذاکره خیانت به آرمان فلسطین و خون های ریخته شده در این راه است.

تنها راه نجات مردم فلسطین مقاومت و مجاهدت آن هاست
امام جمعه تبریز در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به روز 20 فروردین؛ با عنوان روز ملی فناوری هسته ای، بیان کرد: این روز مصادف با قطع رابطه ایران و آمریکا پس از جریان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان سال 57 و روز ملی فناوری هسته ای صلح آمیز و تحقق شعار «ما می توانیم» است که دانشمندان هسته ای برای کشور افتخار آفریدند.
حجت الاسلام آل هاشم در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین 20 فروردین؛ روز هنر اسلامی به مناسبت شهادت شهید آوینی هنرمند متعهد و بسیجی کشور است که هنرمندان باید به تعهد خود در برابر انقلاب اسلامی عمل کنند و هنر انقلابی و اسلامی خود را به نمایش بگذارند.
وی همچنین با اشاره به سالگرد شهادت سپهبد صیاد شیرازی اظهار کرد: وی به دور از ریا، شبانه روز در مناطق عملیاتی حضور یافت و منادی وحدت بین برادران سپاهی و ارتشی بود.

ارسال نظرات