همسر شهید احمد دهقان گفت: قبل از شهادت ایشان خواب وعده شهادتش را دیده بودم و برای آخرین بار که به خرمشهر عازم شد گفت: "این آخرین بار است که به جبهه میروم و دیگر بر نمی‌گردم" و همین طور شد و به درجه رفیع شهادت رسیدند.
کد خبر: ۹۰۰۸۱۵۳
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر: فرمانده واعضای شورای پایگاه دوازده امام اشکذر از خانواده شهید احمد دهقان صبح امروز دیدار کردند.
در این دیدار صمیمانه که با همسر شهید احمد دهقان صورت گرفت، وی از خصوصیات و خاطرات آن شهید عزیز صحبت کرد و افزود: شهید احمد دهقان قبل از انقلاب مقلد حضرت امام خمینی (ره) بود و در پیروزی انقلاب در اشکذربا دوستان
خود نقش فراوانی داشت و مجاهد به تمام معنا، شجاع و دلیر ونترس و با تقوا بود.
وی افزود: شجاعت او زبان زد دوست و دشمن بود و در اشکذر جزء اولین کسانی بود که به ندای امام از پاریس لبیک گفت: ودر تمام تظاهرات و اجتماعات با دوستان انقلاب همفکری می‌کرد و تا سر نگونی رژیم ستم شاهی از پای ننشست و با بد خواهان انقلاب همیشه در حال مبارزه بود.
همسر شهید ادامه داد: شهید احمد دهقان بعد از پیروزی انقلاب به فرمان حضرت امام خمینی (ره) به جبهه رفت ودرعملیات بیت المقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمد، یکی دیگر از خصوصیات این شهید عزیز این بود که نماز اول وقت و نمازشب ایشان ترک نمی‌شد و همیشه حتی در ماه مبارک رمضان و هوای گرم ایشان با موتور سیکلت از اشکذر به یزد میرفت تا در مسجد حظیره به امامت شهید محراب آیت الله صدوقی نماز اقامه کند.
وی افزود: در این ۵ سال زندگی خداوند ۳ فرزند به ایشان اعتا کرد، که دو تن از آن‌ها پسر و یکی از آن‌ها دختر است.
همسر شهید در پایان گفت: قبل از شهادت ایشان خواب وعده شهادتش را دیده بودم و برای آخرین بار که به خرمشهر عازم شد گفت: "این آخرین بار است که به جبهه میروم و دیگر بر نمی‌گردم" و همین طور شد و به درجه رفیع شهادت رسیدند.
گفتنی است ایشان سومین شهید عزیز اشکذر بوده است.
یاد وخاطرش گرامی باد، التماس دعا.
ارسال نظرات