با همکاری معاونت داوطلبان هلال احمر آذربایجان شرقی و جمعیت هلال احمر کلیبر و با حضور بخشدار بخش مرکزی کاروان سلامت در سه روستای محروم سهریق، تازه کند و حیران علیا از توابع بخش مرکزی کلیبر اجرا شد.
کد خبر: ۹۰۰۸۳۵۶
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، حسین خیرجو معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در حاشیه اجرای این طرح گفت: این کاروان با همکاری داوطلبان پرتلاش بخش معاونت داوطلبان و به مناسبت هفته سلامت و در راستای اجرای طرح های محرومیت زدایی در مناطق محروم انجام گرفته که در آن اعضای کاروان به ارایه خدمات بهداشتی از جمله ویزیت و معاینه رایگان به سه روستای محروم واقع در این مناطق پرداخته و 100خانوار از این خدمات بهره مند شدند.

وی اضافه کرد: از دیگر خدمات ارایه شده توسط این کاروان می توان به توزیع ۱۰۰ بسته حمایتی بین اهالی و ۱۹ بسته آموزشی بین دانش آموزان روستا جمعا به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال اشاره کرد.

حضور کاروان سلامت در مناطق محروم کلیبر

حضور کاروان سلامت در مناطق محروم کلیبر

خیرجو اظهار امیدواری کرد تا با اجرای طرح هایی همانند این طرح گام بلندی برای بالا بردن سطح بهداشت و سلامت در مناطق محروم برداشته شود.

 رضا محمدی، بخشدار بخش مرکزی از نزدیک از نحوه ارائه خدمات کاروان سلامت در روستاهای مذکور بازدید و از زحمات آن ها قدردانی کرد و افزود: امیدواریم در آینده نزدیک تمام روستاهای محروم شهرستان از چنین طرح هایی بهره مند شوند.

ارسال نظرات