خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه تبریز:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه تبریز، گفت: امروز میلاد سرمشق شجاعت، شهامت و شهادت؛ امام حسین(ع) است که با خدا معامله کرد و پاسداران به راه و حرکت عاشورایی این امام معتقدند.
کد خبر: ۹۰۰۸۳۸۳
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر افزود: امروز روحیه جهادی در مجموعه سپاه و در نسل جدید سپاه موج می زند و الگوی جوانان انقلابی سوریه و یمن و لبنان و دیگر بلاد اسلامی است.

وی با بیان اینکه پاسداری غیرمحافظه کارانه از انقلاب و دستاوردهای آن بیش از پیش است در مجموعه سپاه نمود دارد، اظهارداشت: اگرتلاش ها و مقاومت های سپاه و فرمانده قدس سپاه و رزمندگان حرم اهل بیت(ع) نبود ایران جولانگاه داعش و پیاده نظام های آمریکا بود.

حجت الاسلام کاملی فر اضافه کرد: اگر سپاه نبود هیچ پروازی از ایران سالم به مقصد نمی رسید و الان عبدالمالک ریگی  و دیگر معاندین در تهران مقر درست کرده بودند و ایران تکه تکه شده بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا تصریک کرد: سپاه تحت تاثیر تبلیغات مسموم برخی ها قرار نحواهد گرفت و برخورد با معاندین و بدخواهان داخلی و خارجی و ارزش های نظام جزو وظایف سپاه است.

حجت الاسلام کاملی فر اظهارداشت: پیروزی های سپاه در سایه اطاعت از فرامین رهبر فرزانه انقلاب بوده است چراکه اطاعت از فرامین مقام رهبری تداوم راه شهداست.

وی در بخش یگر سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال به عنوان «حمایت از کالای ایرانی» و اهمیت آن، یادآور شد: تدبیر رهبری برای خرید و حمایت از کالای ایرانی توصیه نیست بلکه راهبردی استراتژیک برای حل مشکلات اقتصادی کشور است.

حجت الاسلام کاملی فر اظهار امیدواری کرد: با تلاش و تحمل سختی ها انشاالله آینده ای بسیار روشن را رقم خواهیم زد.

ارسال نظرات