خبرهای داغ:

آئین تکریم و معارفه فرمانده عشایری چهارمحال و بختیاری برگزار شد

در این مراسم از تلاشها و زحمات برادر کریمی فرماندهی سابق ناحیه تقدیر و تشکر به عمل آمد و برادر رئیسی به سمت فرماندهی ناحیه بسیج عشایری استان منصوب شد.
کد خبر: ۹۰۰۹۱۲۱
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰

به گزارش  سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، همزمان با اعیاد مسعود شعبانیه آئین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری و تنی چند از مسئولین و فرماندهان رده های سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) در محل حسینیه سپاه ناحیه عشایری استان برگزار شد، در این مراسم از تلاشها و زحمات برادر کریمی فرماندهی سابق ناحیه تقدیر و تشکر به عمل آمد و برادر رئیسی به سمت فرماندهی ناحیه بسیج عشایری استان منصوب شد.

در این مراسم صمیمانه، ابتدا فرمانده سابق ناحیه عشایری ضمن تبریک ماه پرفضیلت ماه شعبان و اعیاد شعبانیه، پاسداری را مدال پرافتخار دانست و افزود: این مدال پرافتخار امروز بر سینه ی ما قرار گرفته و وظیفه داریم قدر این افتخار و عطیه ی الهی را بدانیم.

فرمانده سابق ناحیه عشایری استان در پایان گزارشی از فعالیتهای یکساله خود را در مدت خدمت خود در ناحیه بسیج عشایری ارائه کرد.

در ادامه "سردار اکبری" فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز به همه پاسداران حریم ولایت و جانبازان سرافراز، افزود: پاسداری از ارزش های ناب اسلام و انقلاب اختصاص به زمان و مکان و شرایط خاصی ندارد و ما وظیفه داریم در هر شرایطی وبه هر صورتی که میسر است از ارزش های الهی، انقلابی و اسلامی دفاع کنیم.

وی تصریح کرد: دفاع از اسلام حد و مرزی نمی شناسد، در داخل مرزهای جمهوری اسلامی، در خارج از مرزها، درحین خدمت و یا در زمان بازنشستگی و در هر مسئولیت و جایگاهی که قرار می گیریم این وظیفه مقدس را باید به نحو احسن انجام دهیم.

سردار اکبری خاطرنشان کرد: شهدای عزیز بهترین الگوی پاسداری برای ما هستند و ما آمدیم تا به شهدا عرض کنیم با تمام وجود و با تمام توان ادامه دهنده ی راه شما عزیزان خواهیم بود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با اشاره کوتاهی به دل نوشته ها و دست نوشته های شهید عزیز مدافع حرم استان، شهید محمد حسن قاسمی اشکفتکی بیان کرد: این شهید عزیز در قسمت هایی از این دست نوشته ها آورده است، خداوندا من دوست ندارم به دست تکفیری ها و با گلوله ی آنها شهید شوم نه اینکه از شهادت و یا مرگ می ترسم، بلکه دوست دارم آنقدر در راه خدا و اسلام خدمت کنم تا بمیرم.

وی افزود: پاسداران باید برای جامعه الگو باشند و فقط برای رضای خدا کار کنند و از کسی انتظار تشکر و قدردانی نداشته باشند که پاداش همه با حضرت باری تعالی است.

سردار اکبری در ادامه از تلاشها و زحمات برادر کریمی فرمانده سابق ناحیه عشایری در طول مدت خدمتشان تقدیر و تشکر کرد و برای فرماندهی جدید نیز آرزوی موفقیت در ادامه خدمتشان در ناحیه عشایری از خداوند متعال مسئلت نمود.

در ادامه نیز برادر رئیسی فرمانده جدید ناحیه نیز ضمن تبریک اعیاد خجسته شعبان و روز پاسدار و جانباز به حضار به بیان خصوصیات و ویژگیهای ارزشمند عشایر همچون غیرتمندی، ساده زیستی، سخاوتمندی و صداقت و شجاعت عشایر پرداخت و جملاتی از امامین انقلاب در خصوص عشایر بیان کرد.

وی همچنین به نقش خطیر عشایر در استان و کشور به عنوان یک ظرفیت و فرصت اقتصادی و امنیتی پرداخت و خواستار توجه بیشتر مسئولین کشور به این قشر زحمت کش و تلاشگر شدند.

در پایان احکام هر کدام از فرماندهان توسط مسئول بازرسی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) قرائت شد و احکام خود را از دست سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) و دیگر مسئولین سپاه استان دریافت نمودند.

 

 

 

ارسال نظرات