تا پایان ماه شعبان

مهلت شرکت در مسابقه قرآنی «بخوان» تمدید شد

مسابقه بخوان یکی از برنامه‌های جانبی سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بود که این مسابقه تا پایان ماه شعبان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۱۱۷۴۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسابقه بخوان مسابقه پیامکی است که در کنار مسابقات بین‌المللی قرآن کریم آغاز شد و تا پایان ماه شعبان‌المعظم ادامه دارد.

در این مسابقه شرکت‌کنندگان ۱۴ تصویر گرافیکی را مشاهده می‌کنند که محتوای هر کدام از آن‌ها با یکی از آیات قرآن ارتباط دارد و برای هر تصویر سه گزینه قرار داده شده که با مراجعه به قرآن کریم، گزینه‌ صحیح مشخص خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت شرکت در مسابقه می‌توانند عدد ۳۵ را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۱۴ ارسال تا فرم سؤالات برای آنها ارسال شود. همچنین با مراجعه به سایت رسمی سازمان اوقاف و امور خیریه به نشانی www.oghaf.ir و یا سایت رسمی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به نشانی www.quraniran.info نیز می‌توان فرم سؤالات را دریافت کرد.

بنابراین گزارش، شرکت‌کنندگان باید پس از پاسخ به سؤالات شماره گزینه‌های صحیح را درقالب یک عدد ۱۴ رقمی به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۱۴ ارسال کنند.

فرصت شرکت در مسابقه «بخوان» تا پایان ماه شعبان تمدید شده و قرعه‌کشی در روز اول ماه مبارک رمضان انجام و به قید قرعه به ۱۴ نفر از کسانی که پاسخ صحیح را ارسال کرده باشند کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به ارزش یک میلیون تومان اهدا خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار