فرماندار اشکذر در نشست با مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان با اشاره به اهمیت آگاهی هم‌وطنان در نحوه مواجه با بلایای طبیعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی، از آمادگی خیرین این شهرستان در اجرای طرح‌های آموزش محور جمعیت هلال‌احمر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۶۶۱۲
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر؛ «محمدعلی شاه‌حسینی» در نشست با مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد ضمن تقدیر از اقدامات ارزشمند این نهاد در خدمت‌رسانی به شهروندان اظهار داشت: فعالیت این مجموعه تنها در انجام مأموریت‌های محوله بسنده نشده و هلال‌احمر در شهرستان اشکذر یار و مددکار سایر ادارات است.

فرماندار اشکذر با اشاره به مجموعه اقدامات هلال‌احمر به‌ویژه در زمان رخداد‌های طبیعی و نیز حوادث مترتب آن افزود: نقش‌آفرینی این سازمان در مواجه با بلایای طبیعی به‌ویژه سیل و زلزله طی سال گذشته در کشور کم‌نظیر و مثال‌زدنی بوده است.

وی با تأکید بر لزوم آشنایی مردم نسبت به مجموعه فعالیت‌های هلال‌احمر در کشور تصریح نمود: در صورت آگاهی مردم از این فعالیت‌ها، زمینه جلب و جذب خیرین در همیاری و همکاری بیشتر با داوطلبین و امدادگران فراهم خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد نیز با اشاره به برگزاری نشست‌های استانی در تقویت و تداوم همیاری مجمع خیرین عنوان داشت: حمایت‌های خیرین درگذشته به‌صورت مقطعی بوده و انتظار می‌رود با توافقات انجام‌شده همکاری خیرین استان با مجموعه هلال‌احمر نظامند و مستمر گردد.

«محسن حرازی زاده» آشنایی خیرین از مجموعه اقدامات سازمان تحت مدیریت خود را ضروری برشمرد و ابراز امیدواری کرد: روسای شعب جمعیت هلال‌احمر در شهرستان‌ها نیز با گام نهادن در این مسیر زمینه را برای مشارکت همگانی در خدمت‌رسانی به مردم فراهم نمایند.

وی بابیان نیاز این مجموعه به حضور مستمر خیرین در زمینه‌های آموزشی، درمانی و اشتغال نیز عرضه داشت: مشارکت همگانی در آموزش ضمن اثربخشی در تمامی سطوح جامعه، کاهش بسیاری آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد.

این مقام مسئول با اعلام آمادگی مشارکت داوطلبین هلال‌احمر در طرح‌های اجتماعی نیز گفت: با همکاری نیرو‌های خلاق این مجموعه در انتقال آموزش ضمن هم‌افزایی بیشتر، زمینه عرضه توانمندی‌های فعالین امداد و نجات به دانش‌پژوهان فراهم شود.
ارسال نظرات