خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی ساعتی پیش در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه تبریز، با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، به اهمیت این روز مهم در تاریخ انقلاب و دفاع مقدس و شکست دشمن در آن، تاکید کرد: دشمن هنوز به دنبال نفوذ برای احیای تفکر شکست خورده خود است تا بتواند به اهداف خود برسد.
کد خبر: ۹۰۲۰۷۵۴
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹

دشمن هنوز به دنبال نفوذ برای احیای تفکر شکست خورده خود است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم افزود: آنچه موجب پیروزی رزمندگان در آزادسازی خرمشهر پس از ماه ها اشغال آن در دست دشمن، شد، اتحاد نیروهای مسلح و مردم بود، موضوعی که امروز نیز در مقابله با دشمن ضروری است چراکه دشمن برای مقابله با انقلاب به دنبال تفرقه و اختلاف است.

وی با اشاره به این سخن رهبر فرزانه انقلاب که فرموده اند؛ «خرمشهرها در پیش داریم»، اظهارداشت: اکنون تکیه به توان اقتصادی خودمان برای خودکفایی و حل مشکلات مهم ترین عرصه ای است که با آن می توانیم با دشمن مقابله کرده و مانع از نفوذ دشمن برای ایجاد تفرقه شویم.

سردار خرم ابراز امیدواری کرد که مردم امسال با توجه به نامگذاری سال به حمایت از کالای ایرانی همچون گذشته نقش خودشان را با ایستادگی و مقاومت نشان دهند.

وی خطاب به مسئولان یادآور شد: به دشمن هرگز اعتماد نمی کنیم و این مهم رمز پیروزی ما و گفتمان انقلاب است که موجب فراگیری شعار «مرگ بر امریکا» در جهان شده است.

سردار خرم در ادامه با اشاره اجمالی به سالروز آزادسازی خرمشهر، آن را نقطه عطف تاریخ انقلاب خواند و خاطرنشان کرد: سوم خرداد فتح الفتوحی بود که با همدلی مردم و رزمندگان و ولایت مداری آن ها رقم خورد.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه فتح خرمشهر در آن زمان امری ناممکن به نظر می رسید ولی با عنایت خدا و اراده رزمندگان ممکن شد، اضافه کرد: در عملیات آزادسازی خرمشهر( بیت‌المقدس)، دشمن  ۱۹ هزار اسیر، ۱۶ هزار کشته داد و  ۶۰۹ دستگاه توپ و تانک به دست رزمندگان افتاد که افتخاری فراموش ناشدنی است.

 

ارسال نظرات