خبرهای داغ:
به‌مناسبت گرامیداشت حماسه سوم خرداد صوورت گرفت؛
بسیجیان روستای حسام آباد شهرستان بهار به مناسبت گرامیداشت حماسه سوم خرداد با خانواده شهید «رضا قربانی» از شهدای عملیات بیت‌المقدس دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۲۰۸۳۲
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴

دیدار بسیجیان روستای حسام آباد با خانواده شهید «قربانی»به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، محفل دیدار با خانواده شهید «رضا قربانی» به همت هیئت امام موسی ابن جعفر(ع) بهار و هیئت سیدالشهداء روستای حسام آباد درماه مبارک رمضان به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت این شهید بزرگوار که در خرمشهر به شهادت رسیده بود برگزار شد.

مهدی رفیع خانی از یادگاران دفاع مقدس در این محفل ضمن گرامیداشت حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر گفت: به فرموده امام خمینی (ره) «خرمشهرراخداآزاد کرد».

وی با بیان اینکه جوانان باید ادامه دهنده راه شهدا و امام(ره) باشند، افزود: شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس به فرمان امام(ره) لبیک گفتند و آماده جهاد به رضای خدا و در راه خدا شدند.

این یادگار دفاع مقدس با بیان اینکه امروز باید همانند دوران دفاع مقدس پشتیبان ولایت فقیه باشیم، عنوان کرد: دلجویی از خانواده‌های شهدا باید تداوم داشته باشد.

وی ادامه داد: جوانان باید همواره ادامه دهنده راه شهدا باشند و به والدین خود احترام بگذارند و یاد خدا را از خاطر نبرند و در هر کاری به خدا توکل کنند چراکه سعادت در این راه است.

مادر شهید قربانی نیز در ادامه با بیان خاطراتی از فرزند شهیدش، برای جوانان دعای عاقبت بخیری کرد.

قرائت وصیت نامه شهید بزرگوار و ذکر توسل توسط مهدی اکبری پایان‌بخش این دیدار بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات